امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۰۰/۰۴/۱۱
کد خبر : 122388
چاپ خبر :

سامانه معرفی مدیران دولت سیزدهم به رئیس‌جمهور منتخب راه‌اندازی شد

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب، سامانه‌ای را برای مشارکت مردم در معرفی اعضا و مدیران دولت سیزدهم معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری بیان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب، سامانه‌ای را برای مشارکت مردم در معرفی اعضا و مدیران دولت سیزدهم معرفی کرد.

در این سامانه که با عنوان “یاران رئیسی” راه‌اندازی شده، از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه ها، احزاب، تشکل‌ها و آحاد مردم دعوت شده تا چنانچه فردی را در تراز دولت مردمی می‌شناسند نسبت به معرفی وی اقدام کنند.

“کارآمدی”، ” فسادستیزی”، ” روحیه انقلابی” و “مردمی بودن” از جمله ویژگی هایی است که رئیس جمهوری منتخب بر آنها تاکید کرده است.

آیت الله رئیسی در معرفی این سامانه خطاب به مردم و نخبگان آورده است:

«با حمد و ثنای الهی و ضمن تشکر و قدردانی مجدد از یکایک ملت بزرگ ایران جهت خلق حماسه باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و حسن اعتماد به این بنده خدا و خادم مردم، آنگونه که قبلا نیز بیان کردم اعضای دولت و همکاران بنده بر مبنای شایسته سالاری و براساس شاخص هایی نظیر “کارآمدی”، ” فسادستیزی”، ” روحیه انقلابی” و “مردمی بودن” انتخاب خواهند شد.

از آنجا که عمیقا بر این باورم “هرجا زمینه مشارکت مردم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها فراهم شود نرخ موفقیت بالاتر می رود”، و همانگونه که وعده داده بودم سامانه ای جهت مشارکت مردم در معرفی اعضای دولت آماده شده است.

از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه ها، احزاب، تشکل ها و آحاد مردم تقاضا دارم چنانچه فردی با شاخص های فوق الذکر و در تراز دولت مردمی می شناسند نسبت به معرفی وی در سامانه اقدام نمایند.

امیدوارم به لطف و مدد خداوند متعال و پشتوانه مردم تمام ظرفیت های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ایرانیان عزیز به کار بندم».

این سامانه با آدرس https://yaran.raisi.ir/managers در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات