امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۰۰/۰۴/۱۱
کد خبر : 122392
چاپ خبر :

ارتباط نرخ دلار با کرونا و ترامپ کذب محض است/ گرانی‌ها نتیجه بی‌تدبیری‌های دولت است

نماینده مردم دماوند در مجلس گفت:‌ ارتباط داشتن نرخ دلار با کرونا و ترامپ کذب محض است؛ این نرخ و نیز سایر گرانی‌ها نتیجه بی‌تدبیری‌های دولت یازدهم و دوازدهم است.

به گزارش خبرگزاری بیان سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اظهارات اخیر حسن روحانی مبنی بر اینکه اگر جنگ اقتصادی و کرونا نبود، امروز نرخ دلار زیر ۵ هزار تومان بود، اظهار داشت: مطالب دروغ و عجیب و غریب در این سالها از آقای روحانی زیاد شنیدیم.

وی افزود: ممکن است برخی افراد شناخت کافی نسبت به شخصیت آقای روحانی نداشته باشند اما بنده در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس یعنی از ۳۰ سال قبل با این آقا همکار بودم و با او آشنا هستم و یکی از ویژگی‌های مشخص حسن روحانی (نه از الان بلکه از ابتدای انقلاب) همین دروغگویی او است.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده کاملا وی را می‌شناسم و به دلیل نزدیکی زادگاه بنده، حسن روحانی را از اواخر رژیم شاه و اوایل نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملا میشناختم که چه شخصیتی دارد.

رسولی‌نژاد ادامه داد: آقای روحانی هر روز یک شکل و شمایل به خود می‌گیرد؛ یک زمان صحبت از مذاکره با کدخدا می‌کند و کلید حل مشکلات را نشان می‌دهد و می‌گوید «من آسایش را بر می‌گردانم و کاری می‌کنم که نیاز به ۴۵ هزار تومان یارانه نداشته باشید و آنچنان رونق اقتصادی ایجاد می‌کنم و سفره‌های کوچک شما را بزرگ می‌کنم و …» اما بعد از آن می‌آید و تکذیب می‌کند و می‌گوید کدام عاقلی می‌گوید که مشکلات ۱۰۰ روزه حل می‌شود؟

این نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: از این رو این دروغگویی‌ها مسبوق به سابقه است؛ روحانی می‌خواهد این دروغگویی‌ها را تا آخر دوره مدیریت خود ادامه دهد.

وی اعلام کرد که طرحی در مجلس داریم که به زودی به صحن خواهد آمد و با تصویب آن مسئولان و کسانی که در کشور مسئولیت دارند تا 3 سال بعد از اینکه از سمت شان کنار می‌روند حق خروج از کشور را نداشته باشند.

**میزان خسارت دولت هشت ساله روحانی از جنگ تحمیلی بیشتر است**

رسولی‌نژاد تاکید کرد: بسیاری از مسئولان این دولت باید ممنوع‌الخروج شوند. آقای روحانی هم باید نسبت به عملکرد خود پاسخ دهد که چه به روز این کشور آورده است؛ بنده هم بارها اشاره کردم که میزان خسارتی که در دولت یازدهم و دوازدهم وارد شد به عقیده شخصی من بیش از ۸ سال جنگ تحمیلی بوده است و این رویه خسارت‌زنی هم تا روز آخر مدیریت او ادامه دارد.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: همین بالا رفتن دلار هم ناشی از سوءمدیریت روحانی است، در سال 96 اعلام کردند که اگر آیت الله رئیسی رای بیاورد دلار بالای ۵ هزار تومان خواهد بود، قبل از اینکه کرونایی پیش بیاید دلار به ۳۰ هزار تومان رسید در سال ۹۷ هم که آقای همتی منصوب شد در عرض چند ماه دلار از 8 هزار تومان به ۲۳ و ۳۰ هزار تومان رسید در حالی که کرونا در پایان سال ۹۸ آمد لذا این گرانی‌ها ارتباطی به کرونا ندارد بلکه بحث سوءمدیریت است.

وی در ادامه سخنانش تاکید کرد: این اتفاقاتی که افتاده دشمنی‌های بیرونی و خیانت‌های داخلی و سوء تدبیرها جریان نفوذ است که نتیجه آن این اتفاقاتی است که اکنون می‌افتد؛ فکرنکنم رئیس جمهوری در همه ادوار گذشته وجود داشته باشد که تا این حد منفور بوده باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: زمانی که بین مردم می‌روم و با آنها گفتگو می‌کنم شخصیت حسن روحانی برای ملت ایران منفور است و بعید می دانم که محبوبیت او بیشتر از یک یا دو درصد باشد و عمدتاً کسانی وی را دوست دارند که از رانت‌های مختلف و امکانات دولت استفاده کردند وگرنه در بین عامه مردم هیچ محبوبیتی بین تمامی ندارد.

وی در خاتمه اظهار داشت: اظهارات اخیر روحانی کذب محض است و قیمت امروز دلار ربطی به کرونا ندارد و در کل، گرانی‌ها نتیجه عملکرد وی، بی‌تدبیری‌ها و سوء مدیریت‌های دولت‌های یازدهم و دوازدهم است و اعتقاد من این است که حسن روحانی باید بابت عملکردش مقابل مردم پاسخگو باشد.

منبع فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات