چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

مدیرانی را در دولت بعد می‌خواهیم که انقلاب را به ریل اصلی خود بازگردانند

به گزارش خبرگزاری بیان محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با  توجه به شرایط فعلی کشور و مشکلاتی که با آن مواجه هستیم برای رفع این مشکلات نیازمند روی کارآمدن مدیرانی کارآمد و جهادی در دولت بعد هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر ما مدیرانی عدالتخواه می‌خواهیم چرا که یکی از مهم‌ترین موضوعات آن هم در شرایط فعلی بحث توزیع امکانات، اعتبارات، بودجه‌ها و … است که باید با نگاهی عادلانه و با در نظر گرفتن محرومیت‌ها، فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و  برخوردار بودن یا عدم برخورداری مناطق مختلف کشور بین استان توزیع شود و اینگونه نباشد که در توزیع بودجه و امکانات استان یا شهرستان نورچشمی داشته باشیم.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در این شرایط مدیرانی را در دولت بعد می‌خواهیم که انقلاب را به ریل اصلی خود بازگردانند و در واقع مجری و عامل شعارهای انقلاب برای تحقق آرمان‌های از پیش مطرح شده باشند و در واقع همانطور که گفتم انقلاب را در بحث تحقق شعارها در همه ابعاد به ریل بازگردانند.

صفایی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم امروز کشور با مشکلات جدی مواجه است و ما مدیرانی می‌خواهیم که با تخصص و تعهد و پشتکار خود چالش‌های فعلی و پیش‌روی مردم و کشور را کاهش دهند و شرایط مطلوب‌تری را رقم بزنند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: امروز با توجه به شرایط کشور مردم وضعیت خوبی ندارند و با مشکلات جدی در حوزه اشتغال، مسکن و حتی تأمین معاش روزانه خود دست و پنجه نرم می کنند و برای بهبود این وضعیت نیازمند تلاش شبانه‌روزی مدیران دولت بعد هستیم.

منبع فارس

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 122399 و در روز جمعه 11 تیر 1400 ساعت ۰۸:۳۹:۵۴
2024 copyright.