چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

بیانیه تشکل های دانشجویی شهرستان گلپایگان

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای بختیار نماینده شهرستان گلپایگان و خوانسار! خبر دیدار اخیر شما با سید محمد خاتمی که از عناصر اصلی فتنه 88 می‌باشد، موجب رنجش خاطر مردم و دانشجویان شده است و این دیدار چهره مورد اعتماد و متعهدی که از شما در ذهن مردم شکل گرفته بود را خدشه دار کرده است.

اقای بختیار، دیدار با سران فتنه نه تنها دردی را دوا نمی‌کند؛ بلکه سبب ایجاد تنش و تفرقه خواهد شد و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب تأکید بر مرزبندی مسئولان با فتنه گران داشته‌ و دارند.

آقای بختیار! هدف از برگزاری این جلسه با فردی که هنوز تکلیفش با نظام مشخص نیست چه می‌تواند باشد؟ آیا بهتر نیست برای حل مشکلات کشور از نیروهای متعهد و اصیل انقلابی استفاده کنید.

نماینده محترم، جنابعالی به دیدار کسی رفته‌اید که فتنه گر بودنش بر همگان آشکار است و این دیدار به معنای عبور از خط قرمزی است که رهبر معظم انقلاب در رفتار با فتنه گران ترسیم کرده اند.

کسی که در سال 88 بر طبل فتنه و آشوب می‌کوبید و طرح دروغین مسئله تقلب را محور فعالیت‌های خود قرار داد و ماه‌ها کشور اسلامی مان را به آشوب کشاند و هنوز بابت آن آسیب‌ها و ضربه ها از ملت ایران عذرخواهی نکرده است، چطور می‌تواند یاری دهنده کشور باشد؟! چه خوب بود جنابعالی از او می‌پرسیدید که چرا با چنین دیدارهایی فشار اجتماعی و سیاسی را بر دولت یازدهم افزایش می‌دهد و واقعا چه هدفی را دنبال می‌کند؟!

آقای بختیار! بدانید که از حافظه ملت پاک نخواهد شد که خاتمی که یکی از صحنه گردانان اصلی فتنه 88 است و هنوز او بر رفتار گذشته خود اصرار دارد؛ بنابراین هیچ جایگاهی در عرصه قدرت نخواهد داشت.

نصیحت برادرانه ما به شما این است که از اهل فتنه اعلام برائت کنید و الا شاهد عواقب آن خواهید بود.
تشکل های دانشجویی شهرستان گلپایگان

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 120166 و در روز پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت ۰۹:۵۵:۰۸
2024 copyright.