چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

پیام حضور/دهه پنجم انقلاب دهه انزوای نفاق است.

به گزارش خبرگزاری بیان حضور گسترده مردم در مراسم گرامیداشت 40 سالگی انقلاب نوید بخش آغاز حرکتی نو در دهه پنجم انقلاب خواهد بود ، این حضور چشم گیر ضمن آنکه دستگاههای محاسباتی دشمن را بهم ریخت به آنها فهماند که هرچه بیشتر خباثت از خود بروز دهید این مردم با صلابت بیشتری ایستادگی و مقاومت خواهند کرد . ولی نکته مهمتری که باید از آن یاد کرد این حماسه پیام ویژه و خاصی را خطاب به مسئولان کشور در سه قوه داد و نشان داد کم کاریها و سوء مدیریتها را علی رغم خواست دشمنان و ایادی لیبرال مسلک داخلی به پای اسلام و انقلاب ننوشتند و با شناخت صحیح از زمانه دشمن شناسی خوبی را به نمایش گذاشتند ، اینکه بخواهیم خباثتها و جنایتهای آمریکا و غرب را در حق این ملت لیست کنیم به درازا خواهد کشید. آثار دشمنی در زندگی انسان را نیز نمی‌توان نادیده گرفت چرا که زندگی بدون دشمنی غیرممکن و باطل است. و اصلاً دشمنی جزء اجتناب ناپذیر زندگی انسان است و کسانی که می‌خواهند با همه در صلح و دوستی باشند در اشتباه بزرگ هستند. مع الوصف که وجود دشمنی و دشمنان امری حتمی و اجتناب ناپذیر است پس باید انواع دشمنان را شناخت تا بهتر بتوان به مبارزه، مقابله و رویارویی با آن‌ها پرداخت و اصلاً بدون شناخت انواع دشمنان یک فرد یا نظام اجتماعی نمی‌تواند سرپا بایستد. در نظام فرهنگی اسلام نیز به لحاظ جامعیت -که از ویژگی‌های آن است به عنوان آخرین دین آسمانی- از همسر و فرزندان تا منکرین مبدأ معاد و نبوت را در گستره دشمنان قرار می‌دهد. و همواره نسبت به آن هشدار می دهد به همین دلیل از شیطان به عنوان عدو مبیبن یاد میکند .دشمنی آشکار و ابدی، به همین دلیل حضرت امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ لقب دادند چون آشکار و واضح به تقابل با دین و خدا و حقانیت به عنوان جنود انسی ابلیس می پردازد.
♦️ قرآن انواع دشمن را به چند بخش تقسیم نموده :
?خطرناک ترین دشمن (منافقین)
?سرسخت ترین دشمن (یهود)
?نادانترین دشمن (مشرکان)
?قدیمی ترین دشمن (شیطان)
?لجوج ترین دشمن (کافران)
. با وجود این دشمنان در یک واکاوی عمیق از 40 سالگی انقلاب شکی باقی نمی ماند که دشمن کارش دشمنی است ولی همانگونه که قرآن خطرناک ترین دشمنان دین را منافق و منافقان می داند در طول عمر جمهوری اسلامی بی شک این دشمنی این دشمن خطرناک را به عینه دیدیم و مشاهده کردیم که آنچه دشمنان خارجی اراده کردند این جریانات نفاق آشکارا در کشور امیال آنها را پیاده کرده و در حال تلاشند، این پدیده ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره انقلاب وارد کردکه در لباس و شکل وشمایلها و عناوین مختلف در دههای مختلف کوشید که مسیر انقلاب را منحرف کند پس از سالها تلاش پس از ناکامی ها و شکست با نفوذ خود می‌خواستند توده‌های #مردم_انقلابی را منفعل کنند…
#روشنفکر‌ها، #تکنوکرات‌ها(لیبرال ها) و #متحجرین، امروز با ظواهر انقلابی و دینی به جنگ آرمان‌های امام آمده‌اند…
آن‌روز قرآن سر نیزه می شد، امروز قانون و ولایت را سر نیزه کرده‌اند…
امروز با گروگان گرفتن معیشت مردم تلاش کردند تا این نمایش عظمت انقلاب مستضعفین را بر ضد خود تبدیل کنند و پس از فتنه 88 (بخوانید فتنه اشراف) تمام کوششان آن بود که قیام اشراف اشتباه بود چون نتوانستد به اصطلاح خود قشر متوسط به پایین را همراه خود کنند بنابراین باید با در دست گرفتن شریانهای حیاتی مردم ستمدیده و همواره حامی انقلاب و مرجعیت را چنان در تنگنای اقتصادی قرار دهند که خود به خود دست از آرمانهای خود بردارند و با شکاف فقیر وغنی این قشر عظیم و سرمایه اصلی انقلاب را در مسیر سیاستهای لیبرال سرمایه داری هضم کنند ولی دیدیم که نشد و مردم با تفکیک درست به خوبی دست نفاق را خواندند. و حساب انقلاب و اسلام را از ناکارآمدیهای موجود که حاصل تفکرات غرب زده و لیبرالی است جدا کردند و کارآمدی انقلاب وتفکر انقلابی را در عرصه های مختلف فهم کردند . نکته حائز اهمیت اینکه بسیاری از مسببان وضع موجود از سر استیصال به امید آنکه مردم در صحنه نخواهند بود یا در این مراسم شرکت نکردند و یا جرات پاسخگویی به مردم را نداشته انزوا را پیشه کردند .ولی مطالبه ادامه خواهد یافت و آنها که مسیر خود را منحرف کرده اند باید برگردند و پاسخگوی رفتار خود باشند .

مردم انقلابی شهرستان گلپایگان نیز از مسببان وضع موجود بطور جد مطالبه خواهند کرد و ما نیز تلاش می کنیم افرادی را که با برپا کردن ستادهای رنگی برای بقاء در قدرت به جهت کسب ثروت و منافع مادی سالها با زر اندوزی پشت به انقلاب و آرمانهای انقلاب کردند و با مشی منافقانه همواره باعث اختلاف و دودستگی بودند وگاهی با تندروی انقلابی و سپس با شعار اصلاحطلبی فقط به فکر منافع باندی و گروهی خود بودند را پاسخگویشان کنیم. کسانیکه با 《شعار حفظ قدرت به هر قیمت 》 باعث بوجود آمدن وضع معیشتی موجودند باید بدانند دهه پنجم انقلاب دهه انزوای نفاق است . این مردم مستحق تلاش و کوشش بیشتر مسولان هستند مردمی که واقعا ولی نعمتان انقلابند.
محمد ولا یتی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 120065 و در روز چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت ۱۴:۰۸:۵۳
2024 copyright.