امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۳/۱۹
کد خبر : 115895
چاپ خبر :
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

برزیل 2 – ایران یک؛ طلایی پوشان پیش افتادند

تیم ملی ایران در هشتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال برابر برزیل قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بیان؛  تیم ملی والیبال ایران در هشتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 16 در اوفا آرنا برابر برزیل قرار گرفت.

ایگور کولاکوویچ در این مسابقه از معروف، توخته، غلامی، شریفی، قائمی، کاظمی برای شروع مسابقه استفاده کرد. دال‌زاتو هم آرجونا، ساتکمپ، مائوریسیو سوزا، داگلاس سوزا، بورگس، والاس دسوزا را در ترکیب ابتدایی تیم ملی برزیل قرار داد.

ست نخست؛ 25 بر 17 به سود برزیل

ترکیب جوان شده ایران در شروع مسابقه عملکرد چندان خوبی نداشت و تیم‌ها در امتیاز 8 بر 4 به سود برزیل به وقت استراخت فنی اول رفتند. در امتیاز 13 بر 9 کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد تا اختلاف تیم‌ها بیشتر نشود. در ادامه هم در امتیاز 16 بر 11 تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. برتری برزیلی‌ها ادامه پیدا کرد تا در امتیاز 19 بر 13 کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 17 به سود برزیل خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 23 به سود ایران

تیم ایران در ست دوم چند بار از برزیل پیش افتاد، اما در نهایت تیم‌ها در امتیاز 8 بر 7 به سود برزیل به وقت استراحت فنی اول رفتند. تیم ایران در این ست توانست نمایش بهتری داشته باشد تا اینکه در امتیاز 15 بر 12 به سود ایران دال‌زوتو درخواست وقت استراحت کرد و در ادامه وقتی نتیجه بازی 16 بر 13 شد تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. اختلاف تیم‌ها در ادامه کمتر شد تا این بار در امتیاز 21 بر 20 به سود ایران کولاکوویچ با درخواست وقت استراحت وقفه‌ای در جریان بازی ایجاد کرد. پس از این وقفه شرایط به سود برزیلی‌ها برگشت و در امتیاز 22 بر 21 به سود برزیل یک بار دیگر کولاکوویچ شاگردانش را به کنار زمین فراخواند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران تمام شد.

ست سوم؛ 25 بر 19 به سود برزیل

ست سوم هر دو تیم کار را بسیار نزدیک شروع کردند، اما تیم‌ها در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران به وقت استراحت فنی اول رفتند. هرچه از زمان بازی گذشت برزیلی‌ها بیشتر بر توپ و میدان مسلط شدند تا اینکه تیم‌ها در امتیاز 16 بر 13 به سود برزیل به وقت استراحت فنی دوم رفتند. برتری طلایی‌پوشان ادامه داشت تا در امتیاز 18 بر 14 کولاکوویچ شاگردانش را به کنار زمین فراخواند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به سود برزیل خاتمه پیدا کرد.

تیم ایران پیش از این 13 مرتبه برابر برزیل قرار گرفته بود که 3 مرتبه موفق به کسب پیروزی شده و 10 شکست در کارنامه خود داشت؛ آخرین تقابل این دو تیم سال گذشته با برتری تیم برزیل همراه بود.

تیم ملی والیبال ایران فردا در نهمین مسابقه خود از ساعت 18:30 باید به مصاف روسیه برود.

ادامه دارد…

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات