امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۳/۰۹
کد خبر : 115603
چاپ خبر :
سردار قنبری:

یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس گرفتار شد/کشف جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از تروریست‌ها

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه، عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.

به گزارش خبرگزاری بیان؛سردار محمد قنبری از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید و مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و یک جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از آنان کشف شد.

وی ادامه داد: تیم‌های تکاوری پلیس در جوار منطقه عمومی مرز سراوان با عوامل گروهک تروریستی ضدانقلاب درگیر و در این عملیات عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در صحنه این عملیات، مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین، چند عدد تله انفجاری و جلیقه انتحاری و مقادیر قابل توجهی مهمات نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ‌گونه آسیبی به نیروهای خودی در این عملیات نرسیده است، عنوان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور با گروه‌های تروریستی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند به شدت و قاطعیت برخورد، و اجازه هیچ‌گونه جولانی را به آنان نخواهد داد.

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات