امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۲/۱۷
کد خبر : 114579
چاپ خبر :

لیگ قهرمانان آسیا|شکست پرسپولیس مقابل الجزیره در آخرین لحظه/ بازی پراشتباه شاگردان برانکو در شب غیبت کاپیتان

پرسپولیس در بازی رفت خود مقابل الجزیره امارات در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ در اولین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های الجزیره و پرسپولیس از ساعت 20 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه بن‌زاید ابوظبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 2 تیم میزبان به پایان رسید. علی علیپور در دقیقه 43 و گادوین منشا در دقیقه 84 از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کردند و مبخوت (52)، رومارینیو (77) و خلیفه مبارک (6+90) گلزنان تیم میزبان بودند.

ترکیب تیم الجزیره را در این مسابقه؛ علی خصیف، محمد فوزی (زاید عامری – 87)، مسلم فایز، علی مبخوت، مبارک بوصوفه، سالم راشد، محمد المسلمی، یعقوب الحوسنی (احمد الهاشمی – 46)، رومارینیو داسیلوا، محمد العطاس و خلیفه الحمادی تشکیل داده بودند.

برای تیم پرسپولیس در این بازی؛ علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا (شایان مصلح – 1+90)، وحید امیری، علی علیپور (گادوین منشا – 70) و سیامک نعمتی (بشار رسن – 76) راهی میدان شدند.

نیمه اول:

دقیقه 11: کمال کامیابی‌نیا به خاطر خطای بی‌مورد در مرکز میدان از داور مسابقه اخطار گرفت.

دقیقه 17: داور این به سالم راشد کارت زرد نشان داد.

دقیقه 31: علی علیپور با یک فرار تندو تیز به دروازه الجزیره نزدیک شد، اما پاس بی‌دقت او به نعمتی نرسید تا اولین موقعیت عالی پرسپولیس به هدر برود.

دقیقه 42: سانتر خوب امیری از جناح چپ با ضربه سر هوشمندانه و دقیق علیپور به گل تبدیل شد.

نیمه دوم:

دقیقه 52: شجاع خلیل‌زاده در پشت محوطه جریمه تیمش توپ را لو داد تا توپ در نهایت به علی مبخوت برسد و او نیز از میان دو مدافع پرسپولیس به راحتی و با یک ضربه دقیق و محکم دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه 68: داور کارت زرد دیگری را این بار به رومارینیو داد.

دقیقه 70: گادوین منشا جای علیپور را گرفت.

دقیقه 76: سیامک نعمتی جای خود را به بشار رسن داد.

دقیقه 77: مبخوت این بار روی غفلت دوباره عناصر دفاعی پرسپولیس با یک پاس در عمق رومارینیو را با بیرانوند تک به تک کرد و این مهاجم برزیلی خیلی راحت دروازه سرخپوشان را برای دومین بار باز کرد.

دقیقه 83: توپ در محوطه جریمه الجزیره به دست محمدالعطاس برخورد کرد تا داور اعلام پنالتی کند.

دقیقه 48: ضربه پنالتی منشا ابتدا توسط علی خصیف مهار شد، اما داور تشخیص داد او موقع مهار توپ بیش از حد جلو آمده است و تصمیم به تکرار پنالتی گرفت که در تکرار ضربه پنالتی منشا توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 1+90: شایان مصلح به جای کمال کامیابی‌نیای مصدوم به زمین آمد. هافبک شماره 11 پرسپولیس باز هم از ناحیه کتف مصدوم شد و امکان اینکه بازی برگشت تیمش را از دست بدهد، زیاد است.

دقیقه 6+90: ارسال ضربه ایستگاهی از جناح چپ خط دفاعی پرسپولیس با بی‌دقتی گادوین منشا در یارگیری و خروج اشتباه بیرانوند همراه شد که در این بین خلیفه مبارک با گشودن دروازه سرخپوشان تیمش را به پیروزی رساند.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات