امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۱/۱۵
کد خبر : 113364
چاپ خبر :

کولاکوویچ: بازیکنان حاضر در اردو انتخاب خودم هستند/ والیبالی زیبا در حد نام ایران ارائه خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنانی که در این اردوها حضور دارند، فقط و فقط انتخاب خودم هستند که همگی از هوش و توانایی بالایی برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ ایگور کولاکوویچ در دومین جلسه تمرین تیم ملی والیبال ایران در فصل 2018 اظهار داشت: خوشحالم که به بهانه دور جدید تمرینات تیم ملی باز هم با رسانه‌ها گفت‌وگو می‌کنم، آخرین مسابقه ما مدت‌ها قبل بود که همه ما در کنار یکدیگر بودیم.

او تاکید کرد: بازیکنانی که در این اردوها حضور دارند، فقط و فقط انتخاب خودم هستند که همگی از هوش و توانایی بالایی برخوردارند.

کولاکوویچ ادامه داد:‌ البته بازیکنان موفق دیگری در لیگ حضور دارند ولی ما از جوانان انتظار داشتیم که با حضور قدرتمند در تیم ملی، والیبال ایران را در آینده‌ای نزدیک با موفقیت روبه‌رو کنند، با این حال همه چیز به خود بازیکنان بستگی دارد و اگر عملکرد خوبی نداشته باشند، بازیکنان دیگر جایگزین آنها خواهند شد، البته کادرفنی از بازیکنان دعوت شده به اردو حمایت خواهد کرد تا آنها انگیزه خود را نشان دهند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اولین تورنمنت پیش روی ما لیگ ملت‌های والیبال است و ما نیز دور نخست تمرینات آماده‌سازی را در تهران پشت سر می‌گذاریم چون محیط بسیار مناسبی دارد.

وی ادامه داد: ما 2 دیدار دوستانه مقابل صربستان در دستور کار داریم، در ادامه تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان که برای ما بسیار مهم است آماده خواهد شد که برنامه و سازوکار خاص خودش را دارد.

کولاکوویچ افزود: بازیکنان در چند فاز به تیم ملی دعوت می‌شوند، بازیکنانی که در فاز دوم به اردو ملحق خواهند شد، بازیکنان باتجربه‌ای هستند که تیم‌شان در مرحله فینال لیگ برتر حضور داشت، آنها چندان جوان نیستند و من ترجیح دادم به آنها استراحت بدهم تا بدون مصدومیت به اردو اضافه شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد اهداف والیبال ایران در فصل جدید گفت: ما رویاهای خاص خودمان را داریم که البته‌ رویاهای کمی هم نیست ولی به همه اطمینان خاطر می‌دهم که والیبال بسیار زیبایی در حد نام ایران شاهد خواهند بود. ما به قصد پیروزی وارد زمین خواهیم شد و برای هر توپ خواهیم جنگید.

وی ادامه داد: خوشبختانه زمان مناسب و خوبی برای تمرین در اختیار داریم و به جز میلاد عبادی‌پور و جواد معنوی‌نژاد که در لیگ‌های لهستان و ایتالیا درگیر هستند، بقیه بازیکنان می‌توانند به راحتی با ما تمرین کنند.

کولاکوویچ در پایان گفت: همه تلاش ما برای یک بازی خوب است، ما قطعا برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد ولی این بدان معنی نیست که همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات