امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۱۲/۰۹
کد خبر : 111710
چاپ خبر :

ترکیب احتمالی استقلال برای دربی ۸۶

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای هشتاد و ششمین دربی پایتخت تا حدود زیادی مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ تیم فوتبال استقلال روز گذشته (سه‌شنبه) مهم‌ترین برنامه‌‌های تاکتیکی خود را برای دربی 86 پشت سر گذاشت و مهدی رحمتی بدون مشکل تمرین کرد تا نگرانی کادر فنی برطرف شود. وینفرد شفر تقریبا 9 بازیکن تیمش را برای دربی انتخاب کرده و تنها روی دو بازیکن به نتیجه نرسیده است.

در خط حمله، زوج تیام – فرشید اسماعیلی یا تیام – علی قربانی مدنظر سرمربی استقلال قرار گرفته است. تیام در دو دیدار گذشته استقلال نقش بسزایی در گل‌های تیمش داشته و بدون شک گزینه اصلی در خط حمله است. شفر در بازی با فولاد خوزستان به فرشید اسماعیلی استراحت داد تا مشخص شود که روی این بازیکن نظر مثبتی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد. در پست دفاع چپ، شفر به این نتیجه رسیده که زکی‌پور آماده‌تر از امید نورافکن است و به همین خاطر تصمیمش تا امروز برای این پست، حضور زکی‌پور بوده است.

مهدی رحمتی، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و تیام محتمل‌ترین ترکیب استقلال برای دربی است.

دیدار استقلال – پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ساعت 15:45 به میزبانی آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات