رسیدگی به تأخیرات پروازی شرکتهای هواپیمایی در دستور کار دادسراها
به گزارش خبرگزاری بیان؛ به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، سعید فلاح ضمن تأکید بر لزوم اطلاعرسانی صریح و شفاف به مسافران به هنگام بروز تأخیر پروازها، بیان کرد: شرکتهای هواپیمایی موظف هستند به هنگام بروز تأخیر در پروازها نسبت به اطلاعرسانی دقیق و لازم به مسافران اقدام کنند.
وی ادامه داد: فرودگاهها نیز به عنوان اصلیترین همکار مستقیم و مشاهده کننده عملکرد شرکتهای هواپیمایی موظف هستند که علاوه بر تأکید بر انجام تعهد و مسئولیت توسط آنها، مدافع حقوق مسافران نیز باشند.
فلاح گفت: شرکت فرودگاهها و ناوبری هوای ایران و سایر دستاندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی برای کاهش تأخیر و تسهیل و روانسازی پروازها پیوسته تلاش کردهاند و اکنون شاهد وضعیت خوب و ارتقای خدمات فرودگاهی در فرودگاهها بهویژه در مهرآباد هستیم.
سرپرست دادسرای فرودگاه مهرآباد با بیان آنکه در این بازدید تصمیمات لازم پیرامون نحوه اطلاعرسانی به موقع به مسافران و همچنین شفافسازی خدمات مشخص شد، اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم روند نزولی تأخیرها را شاهد باشیم.
بنابراین گزارش در این مراسم همچنین میرسعید صفینیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد، به معرفی کامل عملکرد و فعالیت عملیات هوانوردی و فرودگاهی فرودگاه مهرآباد در بخشهای برج مراقبت، ایمنی و آتشنشانی، سطوح پروازی، تأسیساتی و روشنایی باند و ترمینالها پرداخت.