چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

اخبار شهرستان گلپایگان و اخبار مهم کشور و جهان

رسیدگی به تأخیرات پروازی شرکت‎های هواپیمایی در دستور کار دادسراها

به گزارش خبرگزاری بیان؛ به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، سعید فلاح ضمن تأکید بر لزوم اطلاع‎رسانی صریح و شفاف به مسافران به هنگام بروز تأخیر پروازها، بیان کرد: شرکت‎های هواپیمایی موظف هستند به هنگام بروز تأخیر در پروازها نسبت به اطلاع‎رسانی دقیق و لازم به مسافران اقدام کنند.

وی ادامه داد: فرودگاه‎ها نیز به عنوان اصلی‎ترین همکار مستقیم و مشاهده کننده عملکرد شرکت‎های هواپیمایی موظف هستند که علاوه بر تأکید بر انجام تعهد و مسئولیت توسط آنها، مدافع حقوق مسافران نیز باشند.

فلاح گفت: شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوای ایران و سایر دست‎اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی برای کاهش تأخیر و تسهیل و روان‎سازی پروازها پیوسته تلاش کرده‌اند و ‌ اکنون شاهد وضعیت خوب و ارتقای خدمات فرودگاهی در فرودگاه‎ها به‌ویژه در مهرآباد هستیم.

سرپرست دادسرای فرودگاه مهرآباد با بیان آنکه در این بازدید تصمیمات لازم پیرامون نحوه اطلاع‎رسانی به موقع به مسافران و همچنین شفاف‎سازی خدمات مشخص شد، اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم روند نزولی تأخیرها را شاهد باشیم.

بنابراین گزارش در این مراسم همچنین‌ میرسعید صفی‎نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد، به معرفی کامل عملکرد و فعالیت عملیات هوانوردی و فرودگاهی فرودگاه مهرآباد در بخش‎های برج مراقبت، ایمنی و آتشنشانی، سطوح پروازی، تأسیساتی و روشنایی باند و ترمینال‎ها پرداخت.

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 110180 و در روز پنجشنبه 5 بهمن 1396 ساعت ۰۷:۱۲:۲۷
2024 copyright.