امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۵/۲۴
کد خبر : 103874
چاپ خبر :
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان

از هنر برای انتقال وبیان مفاهیم فرهنگی استفاده کنیم

هادی بیاتی با اشاره به اهمیت هنر اظهار کرد: می توان از هنر برای انتقال و بیان مفاهیم فرهنگی استفاده کنیم و در بحث گفتمان سازی وفرهنگ سازی از این ابزار می توان به نحو احسن استفاده کرد و مفاهیم را در قالب هنر به جامعه عرضه نمود.

به گزارش خبرگزاری بیان،هادی بیاتی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان در حاشیه افتتاحیه سومین نمایشگاه کودکان ونوجوانان که صبح امروز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار گردید اظهار داشت : سومین نمایشگاه نقاشی هنرجویان سرکار خانم شهلا خوبرو ازهنر آموزان آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی هندسه عرفان در تاریخ 24 مرادماه برگزار گردید.

وی اذعان کرد: نمایشگاه نقاشی تا تاریخ شنبه 28مرداد ماه در گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دائرمیباشد.

بیاتی گفت: نمایشگاه نقاشی با موضوع ورزشهای کهن ایرانی از جمله تیر اندازی، کشتی، چوگان ، ورزشهای زور خانه ای و باستانی و اسب سواری در حال بر گزاری می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آثار این نمایشگاه به همت هنر آموز پر تلاش آموزشگاه هنرهای تجسمی هندسه عرفان جمع اوری و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با مشارکت ۱۲ تن از هنر جویان این آموزشگاه و آثار آن با تکنیک های گواش، آبرنگ ،مدادرنگ و کلاژ می باشند.

بیاتی با اشاره به سابقه برگزاری نمایشگاه های نقاشی در گلپایگان گفت : نمایشگاه قبلی در موضوعات داستانهای قرآنی و داستانهای شاهنامه و اولین نمایشگاه نقاشی نیز با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی و آداب و رسوم سنتی بود که در سالهای گذشته برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت هنر اظهار کرد: می توان از هنر برای انتقال و بیان مفاهیم فرهنگی استفاده کنیم و در بحث گفتمان سازی وفرهنگ سازی از این ابزار می توان به نحو احسن استفاده کرد و مفاهیم را در قالب هنر به جامعه عرضه نمود.

خبرنگار: مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات