امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۱۲/۱۳
کد خبر : 94394
چاپ خبر :

وزیر بهداشت از فرماندار بدره عذرخواهی کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فرماندار بدره استان ایلام عذرخواهی کرد.

139510021610478539519964

به گزارش خبرگزاری بیان، در پی درگیری لفظی روز گذشته فرماندار بدره و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان بدره، صبح امروز سید حسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ترک استان ایلام در یک تماس تلفنی از سیروس مرادحاصلی فرماندار بدره عذرخواهی کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مکالمه از فرماندار بدره چندین بار عذرخواهی می‌کند و فرماندار بدره نیز از وزیر بهداشت به‌دلیل اینکه در زمان مناسبی مشکلات را مطرح نکرده است، عذرخواهی می‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی از فرماندار بدره می‌خواهد که وی را حلال کند و برای رفع مشکلات شهرستان بدره در حوزه بهداشت و درمان قول مساعد می‌دهد.

عصر روز گذشته  در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان بدره حواشی به وجود آمد.‌

زمانی که مردم و مسئولان شهرستان بدره از وزیر بهداشت درخواست احداث بیمارستان را داشتند، فرماندار بدره نیز به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان و کمبود پزشک در بدره اشاره کرد و از وزیر بهداشت خواست که برای مشکلات چاره‌اندیشی کند.

فرماندار بدره درخواست نیرو و امکانات را برای شهرستان بدره از وزیر بهداشت داشته ‌که قاضی‌زاده هاشمی نیز خطاب به مرادحاصلی فرماندار بدره می‌گوید: شما خودتان نماینده دولت هستید و باید مشکلات را پیگیری و برطرف کنید.

در نهایت بین فرماندار بدره و وزیر بهداشت درگیری لفظی پیش می‌آید که این درگیری ‌با وساطت استاندار ایلام پایان می‌یابد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات