چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

قایق های تندروی ایران وارد خط درگیری دریایی شدند/ موشک ایران کشتی اماراتی را منهدم کرد!

قایقهای تندرو ایرانی

به گزارش بیان گلپایگان،وبسایت خبری عیون الخلیج گزارش داد: «ائتلاف عربی هدف قرار گرفتن کشتی اماراتی را اقدام خطرناکی در باب المندب ارزیابی کرد که توسط حوثی ها صورت گرفته است.»
عیون الخلج در ادامه مدعی شد: «در همین راستا هم نیروهای ائتلاف عربی قایق هایی که اقدام به هدف قرار دادن کشتی اماراتی کرده بودند را تعقیب کردند. این قایق ها به نظر متعلق به ایران هستند ولی حوثی ها مسئولیت حمله موشکی به کشتی اماراتی را قبول کردند تا ایران توسط دیگر کشورها مورد اتهام قرار نگیرد.»
این وبسایت خبری در ادامه افزود: «ناظران محافل سیاسی معتقدند که حوثی ها به قایق های تندروی ایران مجهز شده اند؛ چرا که نوع حمله یمنی ها به این کشتی از حیث سلاح و امکانات در نوع خود بی سابقه است. به همین خاطر ترجیح داده می شود که این قایق ها و موشک متعلق به ایران هستند که حوثی ها به آنها مجهز شده اند.»
در این راستا هم وبسایت اخبار الیمن گزارش داد: «اینک حوثی ها به موشک های حرارتی و قایق های تندرو مجهز شده اند و گرنه نمی توانستند به کشتی بزرگ اماراتی نزدیک شوند و آن را هدف قرار دهند.»
این وبسایت خبری مدعی شد: «حوثی ها همچنین موشک های ایران مانند شهاب-2 را از این کشور تحویل گرفته اند و نام آن را تغییر داده اند تا تهمت ارسال سلاح توسط ایران به حوثی ها دفع شود.»
گفتنی است که منابع یمنی از کشته شدن بیش از 20 نظامی امارات در حمله موشکی دیروز نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی انصارلله یمن به ناو آمریکایی متعلق به ارتش امارت خبر دادند.
پایگاه خبری «انصار الله» هم  گزارش داد که یگان موشکی ارتش یمن یک ناو آمریکایی متعلق به ائتلاف عربی-سعودی را در سواحل المخا هدف قرار داد و منهدم کرد.
شبکه خبری المسیره یمن با انتشار فیلمی از لحظات شلیک موشک و اصابت آن به هدف ادعای نیروهای ائتلاف مبنی بر حمله به یک کشتی غیر جنگی را تکذیب کرد.

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 79875 و در روز یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت ۱۹:۰۱:۴۱
2024 copyright.