امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۵/۰۹
کد خبر : 5615
چاپ خبر :

بنگر:مشکل استقلالی‌ها برایم مهم نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، محسن بنگر در گفت‌‌وگو با تسنیم در مورد شرایط پرسپولیس پیش از دیدار جمعه با نفت تهران گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم اما ای کاش پس از اردوی خوبی که در ترکیه داشتیم با یک تیم قدرتمند بازی تدارکاتی انجام می‌دادیم.

وی ادامه داد:‌ از نظر بدنی هم وضعیت ما خوب است اما هنوز از فشار تمرینات بدنسازی خارج نشده‌ایم. با این حال برای بازی با نفت آماده هستیم و با تمام توان به مصاف این تیم می‌رویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رویایی سرخپوشان با نفت تهران در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر فوتبال  ایران خاطرنشان کرد: همیشه بازی‌های اول سخت است اما ما می‌خواهیم سه امتیاز دیدار با نفت را کسب کنیم هر چند کار بسیار دشواری داریم، چون نفت تیم آسیایی لیگ ایران است. 

بنگر در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیسی‌ها می‌توانند رکورد شکست‌ناپذیری در ورزشگاه آزادی را که از فصل پیش به جای مانده است، حفظ کنند، گفت: ما باید تمام تلاش‌مان را انجام بدهیم تا دیدارهای خانگی را با پیروز پشت سر بگذاریم اما سهم تماشاگران در این مسئله بسیار زیاد است.

وی در واکنش به عدم حضور حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی در شش دیدار ابتدای استقلال در لیگ برتر عنوان کرد: من در این مورد اصلاً فکر نکرده‌ام و برایم مهم نیست که استقلالی‌ها چه مشکلاتی دارند و چه بازیکنی را در اختیار ندارند. فقط برای من پرسپولیس و موفقیتش مهم است.

بنگر در پایان در مورد حضور یک مدافع خارجی در پرسپولیس اظهار داشت: شنیدم که باشگاه برای جذب یک مدافع خوب خارجی اقدام کرده که به نظرم خوب است و می‌تواند سیستم دفاعی ما را محکم کنم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات