امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۳/۲۰
کد خبر : 3439
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

تشکر مربی تیم ملی امید کاراته کشورمان از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان مجید صافی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان اظهار داشت : با توجه به نزدیک بودن به زمان برگزاری مسابقات آسیایی مالزی و جهت تنوع در اردوها ،  پنجمین دوره از اردوهای تیم ملی کاراته امید کشورمان به میزبانی شهرستان گلپایگان برگزار شد. که در این مرحله بیشتر تمرکز کادر فنی ، بر تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمی و روحی اعضای تیم است.

مجید صافی که خود قهرمانی این رشته ورزشی در مسابقات بین المللی و همچنین قهرمانی جهان در سالهای 2000 و 2004 ژاپن را در کارنامه دارد. افزود: از ابتدای سال جاری به عنوان مربی با تیم ملی همکاری می کنم و با توجه به اینکه گلپایگانی هستم و از سال80 تا 84 مسئول هیات کاراته شهرستان بودم، شناخت بسیار خوبی از امکانات و کاراته کاهای گلپایگانی دارم و امیدوارم برگزاری این اردو باعث گسترش بیشتر این رشته ورزشی در سطح شهرستان شود.

ایشان در ادامه ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان به دلیل اینکه کلیه امکانات رفاهی را برای تیم ملی فراهم نموده است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی امکانات بسیار خوبی دارد و فعالیت های چشمگیری در حوزه ورزشی انجام داده است که می توان به  قهرمانی سال گذشته تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در سوپر لیگ کشور اشاره کرد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات