چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

جشن بزرگ ورزشی هیات باستانی در گلپایگان برگزار شد

جشن بزرگ ورزشی هیات باستانی در گلپایگان برگزار شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر،جشن پیروزی انقلاب اسلامی در زورخانه پوریای ولی گلپایگان با حضور امام جمعه شهرستان،فرماندار و سایر مسئولین،و جمع کثیری از ورزشکاران و مردم علاقه مند به رشته ورزشی باستانی برگزار شد.دراین مراسم که با سخنرانی امام جمعه شهرستان همراه بود،حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به ورزشکاران، اظهار داشت:ما می بایست در کنار بدنسازی که فلسفه ورزش است و اهتمام به آن لازم است،به پرورش روح خود نیز بپردازیم.
ورزش همراه با ارزش ها،ارزشمند است حجت الاسلام اسماعیلی با تشکر از برنامه های مفیدی که در زورخانه گلپایگان پیش بینی شده است،افزود:همه این برنامه ها مقدمه ای است برای تعالی انسان در ابعاد مختلف زندگی.
وی خاطر نشان کرد:امیدوارم همانطور که ورزشکاران در برنامه های ورزشی می درخشند،در پیشگاه خداوند متعال نیز صاحب مقام و منزلتی ارجمند باشند.
نماینده ولی فقیه در گلپایگان تخلق به اخلاق و رفتار و آداب نیکو را از مشخصه های ورزش باستانی برشمرد و تصریح کرد:ورزش ما زمانی حقیقی است که همراه با ارزش ها باشد. امام جمعه گلپایگان در پایان حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه را نشانه عظمت راه شهدا و انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت:همه ما باید با حضور چشمگیر خود در این مراسم ارزش های انقلاب را پاس بداریم و چشم طمع دشمنان این نظام و کشور را برای بار دیگر کور نماییم.
در ابتدای این مراسم سرهنگ محمد کریمی مسئول هیات باستانی و زورخانه ای شهرستان گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کرد.

تصاویر مربوط به خبر

زورخانه (4)زورخانه (5)زورخانه (6)زورخانه (7)زورخانه (8)زورخانه (9)زورخانه (10)زورخانه (11)زورخانه (12)زورخانه (1)زورخانه (2)زورخانه (3)

خبر:علی محمد اسدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 1612 و در روز شنبه 3 اسفند 1392 ساعت ۱۰:۴۵:۲۶
2024 copyright.