امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۱/۳۰
کد خبر : 1537
چاپ خبر :

گلپایگان قهرمان مسابقات کشتی جام دهه فجر سومین یادواره مرحوم حاج رضا پاسبانی شد

گلپایگان قهرمان مسابقات کشتی جام دهه فجر سومین یادواره مرحوم حاج رضا پاسبانی شد

در این دوره از مسابقات سه جانبه کشتی که فی مابین شهرستانهای گلپایگان،کاشان و اراک تحت عنوان جام دهه فجر سومین یادواره مرحوم حاج رضا پاسبانی ، که در تاریخ 18/11/92 در سالن 17 شهریور گلپایگان برگزار گردید،تیم کشتی گلپایگان با 166 امتیاز به مقام اول ، تیم کاشان با 134 امتیاز به مقام دوم و تیم اراک با 127 امتیاز به مقام سوم رسیدند.
علی اصغر اشراقی مسئول هیئت کشتی شهرستان گلپایگان در این باره به خبرنگار بیان گفت: این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان بین 70 نفر شرکت کننده و در مجموع 18 وزن و در قالب 130 کشتی برگزار گردید.
در رده سنی نونهالان در اوزان 36 کیلوگرم محمد رضا زوار از کاشان،42 کیلوگرم مهدی نصرالهی از کاشان،50کیلوگرم کوروش شیخ انصاری از گلپایگان و 54 کیلوگرم سجاد عزیزی از گلپایگان نفر اول شدند.
در رده سنی نوجوانان در اوزان 50 کیلوگرم محمد خواجه وندی از گلپایگان،54 کیلوگرم آرین فخاری از گلپایگان،63 کیلوگرم مجید رفیعی از اراک و 100 کیلوگرم محسن آشنا از کاشان نفر اول شدند.
در رده سنی جوانان در اوزان 50 کیلوگرم سجاد هاشمی از گلپایگان،60کیلوگرم جواد سهرابی از گلپایگان، 66 کیلوگرم رسول بیرامی از اراک و 96 کیلوگرم مجید کرمی از کاشان نفر اول شدند.
در رده سنی بزرگسالان در اوزان 60 کیلوگرم مهرداد تبرنه از اراک ، 66 کیلوگرم وحید غفاری از گلپایگان ، 70 کیلوگرم عرفان علیمددی از گلپایگان ، 74 کیلوگرم حسین نکونام از اراک ، 84 کیلوگرم احسان واحدی از اراک و 125 کیلوگرم سید مهدی میر حسینی از کاشان نفر اول شدند.
در پایان مسابقات همچنین از پنج تن از پیشکسوتان ورزش کشتی آقایان ماشا الله تدین ، مجید تدین ، رضا آخوندی ، مصطفی پاسبانی و مرتضی سلیمی (رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان) تجلیل به عمل آمد.
قابل ذکر است کلیه هزینه های این دوره از مسابقات را حاج مصطفی پاسبانی فرزند مرحوم حاج رضا پاسبانی بر عهده گرفته بود.

خبر:مهری طالاری

تصاویر مربوط به خبر >>>

کشتی (7)

کشتیکشتی (6) کشتی (5) کشتی (4) کشتی (3) کشتی (2) کشتی (1)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات