امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۰۹/۲۳
کد خبر : 924
چاپ خبر :

مصاحبه با استاد رضا ابراهیمی قهرمان مسابقات آسیایی امارات

Untitled-512

بیان:لطفاً خودتونا معرفی کنید؟

 بنام خدای بخشنده مهربان:رضا ابراهیمی هستم متولد 10/3/59 از شهرستانگلپایگان،دیپلمه،متأهل و در پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان مشغول به کار می باشم.

بیان :از چه سالی شروع به فعالیت ورزشی نموده اید و ورزش را از چه رشته ای آغاز نمودید؟

 از سال 1372 با همین رشته فعلی کاراته سبک کیوکشین زیر نظر استاد مجتبی صداقتی (یادش بخیر)و سپس زیر نظر مربی خوبم استاد ابوالقاسم ابراهیمی که بجاست از زحمات فراوانی که ایشان برای من کشیده‌اند تشکر بنمایم فعالیت ورزشیم را آغاز نمودم که البته حدوداً ده سال هم در سبک های رینگی(کیک بوکسینگ)فعالیت داشتم.

بیان:علت اینکه به این سبک ورزش روی آوردید چه بود؟و چه کسانی مشوق اصلی شما بودند؟

 علاقه شدیدم به هنرهای رزمی،البته آن زمان فقط رشته رزمی در شهر ما کاراته بود.مشوقم خانواده‌ام بودند بخصوص پدرم که جا دارد از زحمات ایشان نیز تشکر نمایم.

 

بیان:بهترین عناوینی که کسب نمودید تا کنون چه بوده و بهترین پیروزی و تلخ ترین شکست شما در کدام مسابقات بوده است؟

 چندیدن دوره قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات کشوری،مقام های متعدد استانی و این آخر هم به لطف خدا توانستم مقام اول مسابقات آسیائی امارات را کسب نمایم.

هر شکست به نوبه خود تلخ و تجربه و پلی است به سمت پیروزی و هر مسابقه در هر دوره ای با کسب پیروزی، جذابیتها و شیرینی خودش را دارد؛ولی من چون تا بحال مسابقات برون مرزی را تجربه نکرده بودم،این مسابقات و بردش بخصوص مقام اول برایم شیرینی و ارزش خاصی داشت. همینکه می دیدم اعضای خانواده ام خصوصاً پدرم و همچنین دوستان و همکارانم از صمیم قلب خوشحال هستند برایم ارزش خاصی داشت و دارد.

 

بیان:حریف های شما در مسابقه اخیر از چه کشورهایی بودند؟

 حریف های من به ترتیب از کشورهای کویت،لبنان و امارات بودند که توانستم با موفقیت تمام آنان را شکست دهم

بیان:سطح این ورزش را در شهرستان و استان چگونه می بینید؟و چه شهرهایی در این ورزش حائز رتبه اند؟

 خوب این ورزش در شهر ما از سابقه بالایی برخوردار است و همچنین از اساتید و مربیان و قهرمانان نامی و خوبی برخوردار هستیم،از نظر رتبه هم به لطف خدا چه در استان و چه در کشور و چه در مسابقات جهانی و بین المللی صاحب عناوین متعدد قهرمانی هستیم

بیان: آیا مسؤلان ورزش شهرستان و دیگر مسؤلان توانسته اند امکانات مناسب را برای شما و دیگر ورزشکاران فراهم آورند؟ (اگر صحبتی نیز با آنان دارید بفرمائید)

 جای تشکر داشت نسبت به قبل در این چند سال اخیر حرکتهای خوبی برای ورزش شهرمان شده ، ما خدمت سایر مسئولین نرسیدیم ولی وظیفه خودم میدانم از ریاست فعلی تربیت بدنی آقای سلیمی تشکر کنم که واقعاً در حد توان و امکانات با توجه به مدت کوتاهی که بودند برای ورزش شهرستان زحمت کشیده اند.البته آمار جالبی خدمتتون عرض کنم از میان ورزشکارهای شهرستان بیش از نیمی از آنها رزمی کار می‌باشند.

بیان:آیا شما مربیگری هم کرده اید؟

بله حدود 12 سالی است که مربیگری هم می کنم . در حال حاضر در کانون جوانان بسیج ورزشکار واقع در شهرک شهید رجایی یک سانس کلاس دارم که در خدمت دوستان هستم و خدا را شکر در این زمینه تاکنون موفق بوده ام.

بیان:در عرصه ورزش تاکنون با چه مشکلاتی مواجه شده اید؟

کمبود امکانات

بیان:چه صحبتی با پدر و مادر و همسر خود دارید؟

دست پدر و مادرم را میبوسم و از همسرم نیز تشکر می نمایم و از همه آنها بخاطر زحمات و حمایت ها و تحمل های زیادی که در قبال من داشتند ممنونم و از آنها می خواهم دعای خیرشون همیشه بدرقه راهم باشد.

بیان :نظرتان در مورد دو هفته نامه بیان چیست؟

خدمت شما و همکارانتون خسته نباشید عرض می‌نمایم و از مطالب پر بار و با ارزش و مهمتر از همه اینکه در این نشریه واقعیت ها اطلاع رسانی می شود تشکر می نمایم.

بیان:صحبت پایانی اگر دارید بفرمائید؟

از تمامی کسانی که مرا در این امر یاری نموده اند تشکر کرده و جا دارد از مدیریت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان که با اینجانب نهایت همکاری را نموده اند سپاسگزاری کنم.به امید روزهای مهمتر برای تمامی دوستان ورزشکار در همه رشته های ورزشی با عناوین قهرمانی خوب.

تهیه شدده در واحد ورزشی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات