امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۰۹/۱۷
کد خبر : 704
چاپ خبر :

مصاحبه با جوانان موفق و مدال آور شهرستان گلپایگان

  2 1 3

1-لطفاً خودتون را کاملاً معرفی کنید؟

زینب رضایت– سال دوم دانشگاه رشته زیست شناسی متولد گلپایگان سال 72 و ساکن گلپایگان

میترا جهانگیری– سال سوم دانشگاه رشته زیست شناسی-متولد اصفهان سال 71 و ساکن گلپایگان

2-ورزش را از کجا شروع کردید و در چه سنی؟

 ر: ورزش را ابتدا از 6 سالگی در رشته کاراته شروع کردم امّا به دلایلی آن را رها کردم و 5 سال پیش با کیک بوکسینگ آشنا شدم امّا چون امکانات زیادی در اختیار نداشتیم از این ورزش نا امید شدم .2 سال فعالیت داشتم و الان مجدد 1 سال هست که این ورزش را ادامه دادم.

ج:از یک سال پیش ورزش را شروع کردم و به صورت حرفه ای در حال حاظر مشغول فعالیت در رشته کیک بوکسینگ هستم و مشوق وکسی که منا با این رشته ورزشی آشنا کرد دوستم بود.

3- در چه مسابقاتی تاکنون شرکت کرده اید؟

 ر:فقط در مسابقات کشوری شرکت کردیم ، بخاطر اینکه در مسابقات شهرستانی و استانی حق خوری های زیادی انجام میشه و در بیشتر مسابقات سعی کردیم حداقل مقام تیم اخلاق را کسب کنیم.

 ج:در 2 مسابقه کشوری شرکت کردم که یکی از این مسابقات در گلپایگان برگزار شد و در این مسابقات اصفهان میزبان بود و یکی دیگر از مسابقات کشوری هم در تهران برگزار شد.

4- مقام هایی در رشته کیک بوکسینگ بدست اوردید؟

 ر:مقام هایی که کسب کردم سوم کشوری در سال 88،اول کشوری در سال 91،اول کشوری در سال 92

 ج:در مسابقاتی که اصفهان میزبان بود مقام دوم را کسب کردم که در سال 91 بود و مسابقاتی که در تهران برگزار شد مقام اول را در وزن 51کیلو گرم در سال 92 کسب کردم.

 5- این موفقیت ها را مدیون چه کسانی هستید؟

 ر:تمام این مقام هایی که بدست اوردم مدیون خانوادم و حمایت دوستانم بخصوص خانم جهانگیری هستم.

ج:موفقیت هایی که کسب کردم را مدیون حمایت های خانواده و همراهی دوستانم بخصوص خانم رضایت هستم.

 6-امکانات ورز شی شهرستان جوابگو بوده یا خیر؟()تربیت بدنی امکانات در اختیار شما گذاشته  و چه کمبودهایی در ورزش شما در شهرستان حس می شود؟

امکانات که اصلا میشه گفت وجود نداره ! از تاتمی های داخل باشگاه گرفته تا تهیه لباس های ورزشی،کمربند و تجهیزات را داخل شهرستان نمیشه تهیه کرد و اگر بشه تهیه کرد با هزینه های بسیار زیاد.ما حتی اگه بخوایم باشگاه خودمون را از اون وضعیتی که داره در بیاریم باید از جیب خودمون هزینه کنیم و در ضمن 5 سال هست که ورزشکاران در باشگاه مشغول فعالیت اند اما هیچ گونه رسیدگی برای بهبود وضعیت باشگاه نشده.

 7- هزینه ها ی وسایل نقلیه برای شرکت در مسابقات در اختیارتان گذاشته می شد یا خیر ؟

تمام هزینه های رفت و برگشت را خودمون می دیم و حتی غذا هم خودمون باید تهیه کنیم .فقط خوابگاه رایگانه! اونم اگه قبلا رزرو نشده باشه.

8-از طرف مسئولین شهرستان کاری برای شما انجام شده؟مانند حمایت مالی یا زمانی که در مسابقات برای شهرستان افتخار مقام کشوری را کسب کردید آیا استقبالی صورت گرفت؟

 

بغیر از معرفی ما برای مسابقات مسئولین که هیچ گونه حمایتی نکردند،حتی وقتی از مسابقات برگشتیم ازمون اسقبال نکردن نه بنری نه پلاکاردی؛حتی مربی خود باشگاه نیز از ما استقبال نکرد تنها خانواده هامون برای استقبال ما اومدند. بارها با اداره تربیت بدنی صحبت کردیم امّا برای ارتقا در سطح باشگاه و شهریه ما را حمایت نکردند چه برسه به مسابقات.

9- برای آینده خود چه برنامه هایی را دارید؟آیا پس از مسابقات بفکر مربی گری هستید؟

 

 در آینده تصمیم بر ادامه راه داریم مصمم و قوی تا بتونیم مدرک مربی گری را کسب کنیم.اما بخاطر اینکه راه پیشرفت در مدارج بین المللی وجود نداره و سبگ ورزشی کیک بوکسینگ به وشو نزدیک تره و مسابقات بین المللی و تیم ملی داره ، وشو را ادامه میدیم.

10- اگر دوباره به دوران کودکی یا قبل ورزشی خود برگردید دوباره به این ورزش رو می آورید؟

بله بخاطر اینکه علاقه شدیدی به این ورزش داریم حتماً دوباره به این ورزش روی می آوریم.

11- هزینه شرکت در مسابقات را چگونه تامین کردید؟

هزینه های شرکت تو مسابقات را خودمون پرداخت می کردیم.

12- حرف آخر؟

ما از مسئولین ورزش شهر انتظار داشتیم پیگیری کنند تا لااقل مدال ها و حکم های مسابقات زودتر بدست ما برسن و تقاضا داریم مسئولین نیز توجه بیشتر داشته باشند و حمایتمون کنند.ما حاظریم حتی هزینه های مسابقات رو خودمون متقبل بشیم امّا حداقل به باشگاه رسیدگی کنند این درخواست ماست.

  مصاحبه از احسان یوسلیانی و خانم ذنوبی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات