چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

رویکرد جدید قوه قضائیه اثربخشی تلاش‌های مجلس را افزایش داده است

محمد حسین حسین زاده بحرینی نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار در نامه‌ای خطاب به  آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه بیان داشت: بخشنامه اخیر جنابعالی، آن بخش از شبکه بانکی کشور را که با پایبندی به مقررات و اخلاق حرفه ای، حامی و در کنار تولیدکنندگان بوده اند را در مسیر حمایت بیشتر از تولید کشور، مصمم‌تر خواهد کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

حضرت آیت الله رئیسی
ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام؛

برخود لازم می‌دانم به عنوان منتخب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار، از جنابعالی به خاطر بخشنامه ای که اخیرا صادر و محاکم قضایی را از صدور حکم به نفع بانک هایی که با تخطی از مصوبات شورای پول و اعتبار اقدام به اخذ سود و جرائم غیرمتعارف و بعضاً مرکب از مشتریان خود کرده یا می‌کنند، منع فرموده اید، سپاسگزاری کنم.

بی تردید، رویکرد جدید قوه محترم قضائیه، اثربخشی تلاش های مجلس شورای اسلامی، شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی برای اصلاح نظام بانکی را افزایش داده و تولیدکنندگان کشور را که در شرایط سخت اقتصادی با غیرت دینی و ملی خود، چراغ تولید را روشن نگه داشته اند، دلگرم خواهد نمود. همچنین، بخشنامه اخیر جنابعالی، آن بخش از شبکه بانکی کشور را که با پایبندی به مقررات و اخلاق حرفه ای، حامی و در کنار تولیدکنندگان بوده اند را در مسیر حمایت بیشتر از تولید کشور، مصمم تر خواهد کرد.
دوام توفیقات حضرت عالی را آرزومندم.

منبع فارس

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 122067 و در روز جمعه 27 تیر 1399 ساعت ۱۵:۴۳:۴۷
2024 copyright.