چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

صاحبان خودروهای رها شده برای جابجایی به آزادراه قزوین-رشت برگردند

به گزارش خبرگزاری بیان  حیدر مطاعی با بیان این‌که خودروهایی که بدون زنجیر چرخ به سمت رشت در حرکت بودند باعث انسداد آزادراه‌ و جاده قدیم قزوین-رشت شدند، اظهار کرد: یکی از گرفتاری‌های شب گذشته راهداران خودروهایی سواری و سنگین رها شده است، صاحبان این خودروها برای جابجایی خودروها هرچه سریعتر اقدام کنند تا راهداران بتوانند در مدت زمان کمتری جاده‌ها را تخلیه کنند.

وی با اشاره به همکاری راهداری و پلیس راه یادآور شد: روز گذشته از ساعت 15 تا 19 با برداشتن دو نیوجرسی برای تردد در جاده قزوین-رشت به سرعت کم در حال انجام بود که ساعت 20 یک کامیون قیچی کرد و پس از برخورد با یک اتوبوس منجر به انسداد جاده شد. از ساعت 3 بامداد برف و کولاک در محدوده قزوین به سمت رشت از سر گرفته شد که عملیات راهداری نیز از بامداد امروز با قدرت آغاز شد.

وی تصریح کرد: به رغم اینکه  روز گذشته از مردم درخواست شد از قزوین به سمت رشت تردد نکنند اما عده‌ای از مردم به ویژه خودرهای سنگین خود را از طریق راه‌های فرعی به محورهای مواصلاتی قزوین-رشت رساندند که باعث انباشت ترافیک و دیرکرد در تخلیه خودروها شدند. بنابر این اگر مردم رعایت کنند تا بعد از ظهر آزادراه قزوین-رشت پاک‌سازی و تخلیه می‌شود.

منبع : تسنیم

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 121783 و در روز چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت ۱۸:۵۷:۵۴
2024 copyright.