چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

در زمینه دوچرخه سواری شهرستان گلپایگان حرف اول را می زند/20مدال طلا دستاورد دوچرخه سواران گلپایگانی

به گزارش خبرگزاری بیان  حسین مهراسبی رئیس هییت دوچرخه سواری شهرستان گلپایگان در حاشیه برگزاری مسابقه استعدادیابی دوچرخه سواری که صبح امروز برگزار گردید در مصاحبه با خبرنگار بیان هدف از برگزاری این مسابقه را استعدادیابی عنوان نمود و گفت : تصمیم گرفته شد که شهرستان یک استعدادیابی داشته باشد و امروز اولین مرحله ای بود که جهت رفع نقطه ضعف ها و برداشتن قدم های محکم تر در این زمینه برگزار گردید.

رئیس هییت دوچرخه سواری شهرستان گلپایگان ابراز داشت : شهرستان گلپایگان در زمینه دوچرخه سواری حرف اول را می زند و تاکنون دوچرخه سواران 20 مدال طلا کسب کرده اند اما متاسفانه از آنها جایی صحبتی به میان نیامده است.

مهراسبی با عنوان اینکه باید این استعدادها که عمدتا در روستاها هستند شناسایی شوند تصریح کرد :علیرغم اطلاع رسانی های صورت گرفته آنچنان که انتظار می رفت استقبالی صورت نگرفت .

وی اضافه کرد : ممکن است دلیل عدم استقبال باور نداشتن این استعداد علیرغم دوچرخه سوار بودن آنان باشد .

مهراسبی خاطر نشان کرد: از 50 نفر ثبت نامی 17 نفر در مسابقه شرکت کردند که به نفرات اول تا سوم رده سنی جوانان و نوجوانان هدایای نقدی پرداخت گردید.

رئیس هییت دوچرخه سواری شهرستان گلپایگان یادآور شد : این مسابقه با همکاری مهدی ناطقی ، حامد جنت ، آقای فرضعلی و آقای سید محمد بهرامی از قهرمانان و مدال آوران دوچرخه سواری و حسین کریمی دبیر هییت دوچرخه سواری شهرستان برگزار گردید.

وی اذعان داشت : مدال های دوچرخه سواری با بقیه مدال ها متفاوت است مدال هایی که آوردند از پرچم ایران بالا رفته و با مدال های دیگر فرق دارد اما متاسفانه در شهرستان حتی یک بنر زده نشده و قرار شده که از این به بعد حداقل هدیه ای از طرف شهرستان به آنها داده شود .

مهراسبی در خاتمه با بیان اینکه در حال حاضر اکثر بچه ها تمرین های خود را در شهرستان و زیر نظر اصفهان انجام می دهند گفت : امیدواریم با گرفتن اسپانسر یک تیم تشکیل دهیم و استعدادها را شناسایی کنیم.

خبرنگار بیان:مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 121502 و در روز جمعه 18 مرداد 1398 ساعت ۱۳:۲۱:۰۱
2024 copyright.