چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

باید تفکر بسیجی در تولید کشور حاکم باشد

 مهندس گرجی مدیرعامل شرکت لبنی پگاه گلپایگان در جمع فرماندهان بسیج کارگری کارمندی ،حاکمیت تفکر بسیجی و سخت کوشی را لازمه تولید بهینه و اقتصاد پویا  خواند.

به گزارش خبرگزاری بیان به نقل از خبرگزاری بسیج از گلپایگان، در آستانه روز کارگر،همایش بسیج کارگری کارمندی در سالن اجتماعات مجموعه تولیدی شرکت لبنیات پگاه گلپایگان برگزار شد. این همایش با حضور مدیرعامل شرکت پگاه گلپایگان،فرمانده سپاه گلپایگان و تنی چند از کاکنان شرکت پگاه و جمع فرماندهان پایگاههای بسیج اداری کارگری و کارمندی شهیدتندگویان برگزار شد.

مهندس گرجی مدیرعامل شرکت پگاه ضمن ارائه گزارشی از روند تولید در این شرکت،فعالیت در شرایط حاضر را نوعی نبرد در صحنه جنگ اقتصادی بیان کرد و گفت:شرایط امروز،شرایط نبرد در صحنه جنگ اقتصادی است واکنون بیش از چهل سال است که در جنگ اقتصادی قرار داریم.

مدیرعامل شرکت پگاه گلپایگان در ادامه ضمن اشاره به شعار سال  و رونق تولید توسط مقام معظم رهبری افزود:منویات مقام معظم رهبری در سالهای مختلف در راستای احیای تولید داخلی نشانگر این است که در تمامی حوزه های تولید، بایستی همچون دفاع مقدس،جهادی اقدام کرد.

وی در ادامه ،شهرستان گلپایگان را  در رتبه برتر مفاخر علمی،فرهنگی و نظامی کشور خواند و گفت:گلپایگان زادگاه برند پگاه در کشور است .واحد نمونه استاندارد کشوری ،منتخب برترین خانه بهداشت کارگری،شفاف ترین ناشر بورسی کشور،صادر کننده نمونه کشوری،شرکت نمونه صنعتی  استان اصفهان بخشی از  رتبه های برتر شرکت در سال 1397 از افتخارات شرکت پگاه گلپایگان است که می توان به آن اشاره نمود.

مهندس گرجی،راهکار رونق تولید را ایجاد اشتغال پایدار خواند و گفت:راهکار جدی در رونق تولید ایجاد اشتغال پایدار است که لازمه آن ایجاد تعامل سازنده در سایر حوزه هاست.در سال گذشته بحران جدی برای لبنیات کشور با سه برابر شدن هزینه های بسته بندی صورت گرفت و مسیر تولید را دچار چالش کرد.

وی در پایان ضمن تبریک روز کارگر به تمامی زحمتکشان عرصه تولید و کار، حاکمیت تفکر بسیجی و سخت کوشی را لازمه تولید بهینه و اقتصاد پویا  خواند.

 

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 120824 و در روز دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت ۱۵:۳۰:۵۸
2024 copyright.