چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

آمار عجیب تولد‌های 97 در آمبولانس

به گزارش خبرگزاری بیان  «پیرحسین کولیوند» با اعلام این مطلب افزود: در مدت یاد شده نیروهای اعزامی اورژانس ۱۱۵ با قید فوریت‌های امدادرسانی به مادر و کودک این اقدامات را همزمان با زایمان و داخل آمبولانس‌های اعزامی با موفقیت انجام داده‌اند.
او گفت: در اغلب موارد و پس از تماس با اورژانس ۱۱۵، تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی به سرعت در محل حضور یافته و با مراقبت از مادر مراحل زایمان را با حفظ اقدامات لازم برای سلامتی کودک انجام داده‌اند.
رئیس اورژانس کشور توضیح داد: سرم درمانی، مدیریت صحیح راه هوایی نوزاد، کلامپ کردن و بریدن بند ناف، تخلیه ترشحات دهان نوزاد و سایر فعالیت‌های مربوط به انجام زایمان های اضطراری از جمله اقدامات موثر نیروهای اعزامی اورژانس در انجام زایمان های یادشده در داخل آمبولانس بوده است.
کولیوند اضافه کرد: امدادگران اورژانس پس از انجام مراحل درمانی لازم، مادر و نوزاد را نجات داده و برای دریافت خدمات بیشتر بهداشتی به بیمارستان منتقل می‌کنند.
رییس اورژانس کشوراضافه کرد: این زایمان‌های اضطراری درون آمبولانسی هنگام انتقال مادران باردار توسط امدادگران اورژانس ۱۱۵ از منزل به بیمارستان انجام شده است.
او گفت: همچنین از ابتدا تا پایان سال ۹۷ نیز پنج هزار و ۴۰ مورد زایمان هم در اورژانس پیش بیمارستانی انجام گرفته است.

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 120831 و در روز دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت ۱۵:۳۸:۰۶
2024 copyright.