چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

۴۶ میلیون نیروی جوان کشور گام دوم انقلاب را با هوشمندی بردارند

به گزارش خبرگزاری بیان جشنواره «جوان سرباز» با حضور سربازان منتخب سپاه،‌ ارتش،‌ ناجا و وزارت دفاع در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار سرلشکر سیدرحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در این مراسم با درود و سلام بر جوانانی که با عشق و فداکاری و روحیه مردم‌یاری و مردم‌داری در سیل اخیر خدمت کرده و می‌کنند و بدون توجه به اینکه نیروی وظیفه هستند یا افسر یا تحصیل‌ کرده، بیل و فرغون را به دست گرفته و به مردم امداد‌رسانی می‌کنند، اظهار داشت: عملکرد سربازان وظیفه،‌گروه‌های جهادی و سایر افراد و جوانان در سیل اخیر نشان دهنده فهم،‌ شعور و عطوفت آنهاست.

وی با بیان این مطلب که خداوند بهترین ملت و جوانان را به ما عطا کرده است گفت: 53 درصد جوانان ما زیر 30 سال سن دارند و این فرصت بزرگی است برای کشور ما که این تعداد نیروی جوان دارد.

سرلشکر صفوی با تاکید بر این مطلب که وجود جوانان برای کشور یک فرصت است، تصریح کرد: ای کاش دست‌اندرکاران مدیریت کلان کشور از قدرت عظیم جوانان در صحنه‌های رونق تولید، بخش‌های خصوصی،‌دولتی و خدماتی استفاده می‌کردند.

وی گفت: جوانان و دانشگاهیان امروز ما جوانانی بهتر از من جوان دیروز هستند چرا که ما سکه‌های نیم پهلوی هستیم و شما جوانان امروز سکه‌های بهار آزادی؛ 30 ساله‌ها و 40 ساله‌ها که جوانان قدیم هستند در این 40 سال کشور را حفظ کرده و دفاع جانانه کردند اما حالا نوبت شما است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا  اعلام کرد: شما 46 میلیون نیروی جوان باید گام دوم انقلاب را که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرمودند، با خردمندی،‌ هوشمند،‌ مردم‌داری و مردم‌یاری و ولایتمداری طی کنید چرا که می‌خواهیم قدرت اول دفاعی، امنیتی و … در منطقه شویم؛ البته درست است که در ابعادی مشکل داریم مثل مسأله اقتصادی اما قدرت فکری توانمند و سرزمین بزرگی که داریم می‌تواند ما را به سرانجام برساند.

سرلشکر صفوی اعلام کرد: خدای ناکرده اگر خطری به وقوع بپیوندد شما جوانان نیروی وظیفه بهتر از جوانان قدیم در حوادث سینه سپر خواهید کرد البته خطری به عنوان دفاعی و تهاجمی را بعید می‌دانم که زودهنگام پیش آید اما مهم‌ترین خطر موجود بحث‌های اقتصادی و مسائل طبیعی همچون سیل و اخیرا مواردی مثل ملخ‌ها است که پیش آمده است.

منبع: فارس

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 120520 و در روز چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت ۰۷:۵۳:۴۲
2024 copyright.