چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

سردار اشتری: همه پاسدار انقلاب اسلامی هستیم/در مقابل تهدیدات عقب نشینی نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری بیان جشنواره جوان سرباز با حضور سربازان منتخب نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در دوران‌ دفاع مقدس اکثر فرماندهی‌ها را جوانان عهده‌دار بودند، اظهار داشت: فرماندهان ما در دفاع مقدس بین ۱۹ تا ۳۰ سال سن داشتند؛ در عملیات فاو سرلشکر صفوی با ۳۳ سال سن فرمانده نیروی زمینی سپاه بود و بیش از ۷۰ هزار نیرو تحت امر ایشان بودند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امروز در نیرو‌های مسلح، حضور سربازان سرنوشت‌ساز و مهم است چرا که سربازان در دفاع مقدس و حوادث بعد از دفاع مقدس نقش مهمی داشتند.

وی گفت: سربازان جوان با روحیه انقلابی و جهادی و با تمام توان در صحنه‌های مختلف حضور دارند و قطعا آینده کشور وابسته به جوانان است.

سردار اشتری، اقدام اخیر استکبار جهانی، آمریکا را در تروریست خواندن سپاه پاسداران محکوم کرد و گفت: یک بار دیگر اعلام می‌کنیم همه ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، مدافع نظام و انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: این اقدام آمریکا بیانگر عجز و ناتوانی در برابر ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام ارشد ناجا اعلام کرد:همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم؛ از اهداف بزرگ و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی‌مان عقب نشینی نمی‌کنیم و در مقابل استکبار می‌ایستیم.

وی با بیان اینکه انصافا امروز حضور سربازان عزیز در نیروهای مسلح سرنوشت‌ساز است، بیان داشت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری قطعا آینده کشور متأثر از همت جوانان عزیز کشور است.

سردار اشتری با بیان اینکه سخنان سران آمریکایی ناعادلانه و غیرعقلانی است، تصریح کرد: همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و اگر استکبار جهانی توهینی به سپاه پاسداران می‌کند بدانند همه مردم و نیرو‌های مسلح، آن را محکوم می‌کنند؛ همه پاسدار هستند و با این تهدید‌ها مردم و نیرو‌های مسلح از اهداف بزرگ خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وی ادامه داد: این حجم از عصبانیت آمریکا نشان می‌دهد ما توانستیم در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و آنها را ناامید کنیم.

سردار اشتری خطاب به سربازان شرکت‌کننده در جشنواره جوان سرباز گفت: با هماهنگی با مسئولین ستادکل نیروهای مسلح، 5 روز تشویقی به شما اعطا خواهد شد.

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 120507 و در روز چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت ۰۷:۴۵:۳۰
2024 copyright.