چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

چند نرخی بودن قیمت میوه در شهرستان گلپایگان باعث ایجاد نارضایتی مردم و مسئولین شده است.

به گزارش خبرگزاری بیان مسعود اسکندری عضو شورای شهر گلپایگان در جلسه نظارت بر قیمت ها که عصر روز گذشته در شورای اسلامی گلپایگان برگزار گردید اظهار داشت : از زمان ورود بهنودی رییس گشت سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان گلپایگان نظارت ها بهتر بوده که جای تقدیر دارد و از زمانی که مهندس اتحادی مشغول به کار شده اند فعالیتشان نزد مسئولین زبانزد بوده است.

اسکندری با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه و مشکلات ناشی از آن که دامن گیر کل کشور شده و شهرستان گلپایگان نیز از آن مستثنی نیست ابراز داشت : چند نرخی بودن اجناس در گلپایگان بخصوص در مورد میوه باعث آزار و اذیت مردم و کاسبان شده است و کسبه راه به کارشان نمی برند.

سخنگوی شورای شهر گلپایگان تصریح کرد : چند نرخی بودن و قیمت های متفاوت باعث گلایه مردم و مسئولین و دست اندر کاران شده است.

وی با اشاره به قیمت متفاوت میوه در مغازه های گلپایگان گفت : اگر نیاز باشد فرمانداری و شورا در این قضیه ورود پیدا خواهند کرد.

اسکندری با بیان اینکه باید میدان میوه و تره بار اول صبح قیمتی بگذارند و نظارت کافی در این زمینه صورت گیرد ابراز داشت : قبلا روی اجناس و میوه به طور خیلی منظم اتیکت زده می شد اما اکنون اینگونه نیست و وقتی میوه فروشان می دانند قرار است بازرس مراجعه کند رعایت می کنند و بعد از آن هر گونه خواستند عمل می کنند.

وی تاکید کرد: باید در این زمینه نظارت کافی وجود داشته باشد و اگر قرار است قیمت ها متفاوت باشد مردم باید بدانند که فرق آن در چیست ؟

اسکندری در خصوص نمایشگاه های بهاره و فروش فوق العاده شب عید اظهار داشت : اگر لازم باشد در این زمینه همکاری لازم خواهیم داشت و مطمئنا چنین نمایشگاه هایی در قیمت ها اثرگذار خواهد بود و با توجه به گرانی و تورمی که وجود دارد در شب عید کمک خرج مردم خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه مردم کشور ما همچون گذشته از تحریم ها سر بلند بیرون خواهند آمد اذعان داشت : نارضایتی مردم بیشتر از این که بخاطر تحریم ها باشد بخاطر ظلم هایی است که خودمان در حق همدیگر می کنیم.

وی افزود : نارضایتی از افرادی است که روی این موج سوار می شوند و خون مردم را در شیشه می کنند.

وی در خاتمه گفت: تحریم مقطع زمانی است که می گذرد اما باید نظارتی صورت گیرد که مردم به خوبی زندگی بگذرانند.

خبرنگار بیان مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 120173 و در روز یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت ۰۷:۰۶:۳۱
2024 copyright.