چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

جناب نماینده تَکرار می کنیم از وضعیت گرانی ها چه خبر؟؟؟

به گزارش خبرگزاری بیان در خبر ها آمد که روز دوشنبه تعدادی از نمایندگان لیست امید با جناب خاتمی یکی از سران فتنه 88 که نقش فعالی در آن شبه کودتا بر علیه جمهوریت و نظام داشتند دیدار و گفتگو کردند.

حتما خوانندگان می دانند که این لیست حاصل از تَکرار از مسببان و بانیان اصلی وضع موجودند که با دادن آدرس دروغ و عملیات فریب نقش مخرب و بی بدیلی در روی کار آمدن دولت فعلی داشتند و اینک با نزدیک شدن به انتخابات سال آینده بدون توجه به وضع معیشتی و اقتصادی نامناسبی که بانی آن بودند مجددا به فکر بازی های سیاسی خود افتاده و معلوم نیست دوباره دنبال چه تَکرار دیگری هستند.
نمایندگان عضو فراکسیون امید خود را مدیون خاتمی می‌دانند نه مردم و از این رو وقت وبی‌وقت بدون آنکه به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشند در نزدیکی انتخابات سال آینده به فکر یک «تکرار» دیگر می‌افتند بی‌آنکه بیندیشند وضعیت کنونی اقتصادی کشور حاصل عملکرد آنان در مجلس و دولت است و اصلاح‌طلبان هر کاری کنند نمی‌توانند حساب خود را از دولت و وضعیت کنونی جدا سازند.

بی تردید اگر این نمایندگان وضعیت اقتصادی کنونی کشور را دیده و از آن اطلاع مختصری داشته باشند در جلسه با خاتمی از آن سخن گفته‌اند و شاید نیز چنانچه پیش از این و بارها تلاش کرده‌اند به جدا‌سازی حساب خود از دولت رسیده باشند تلاشی که به اذعان شخصیت‌های متعدد مدعی اصلاحات امکان آن وجود ندارد.

دورهمی‌هایی که نه با هدف حل مشکلات بلکه برای یافتن راه‌های فرار از پاسخگویی و فریب دوباره افکارعمومی انجام می‌شود.
در این بین جدای از مسئولیت و عناوین دولتی این دیدار مورد تائید نظام جمهوری اسلامی نیست چراکه نقش سران فتنه 88 در به آشوب کشیدن کشور و زمینه سازی برای اعمال تحریمهای ظالمانه هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد. البته اصلاحطلبان که از اصلی ترین عاملان وضع موجود هستند سعی می کنند تا حساب خود را از دولت جدا کرده و دامان خود را از ناکارآمدی دولت پاک کنند ولی بنا به گفته بسیاری از شخصیتهای مدعی اصلاحات این امر شدنی نیست .بنا براین این دیدار هیچ گونه توجیهی ندارد مگر فریب دوباره افکار عمومی . جالب اینکه یکی از اعضای فراکسیون امید که نماینده تایباد در مجلس هستند در اظهاراتی به درستی گفته است که ضمن احترام به فراکسیون امید، طبق روال دو سال گذشته، امسال نیز در جلسه دیدار با آقای خاتمی شرکت نمی‌کنم چون نمی‌خواهم وقتی که متعلق به موکلان و پیگیری مشکلات آنان است را به چالش‌های سیاسی هدر بدهم، رفع بدبختی‌های مردم را واجب‌تر از جلسات پرچالش این‌چنینی می‌دانم.
وی گفته است: مواضع رهبری نسبت به آقای خاتمی مشخص است و اطاعت از رهبری را بر خود واجب می‌دانم. قبلاً هم به همین دلیل در جلسات این‌چنینی، هیچ‌گاه شرکت نکردم.
?دراینجا مشخص نیست چرا نماینده شهرستان گلپایگان و دیگر اعضای لیست امید با وجود مشکلات عدیده مردم در زمانی که باید نقش تاریخی و محوری در این جنگ اقتصادی ایفا کرده و نظارت جدی و تمرکز شدیدی را برای از بین بردن مشکلات معیشتی مردم داشته باشند وقت خود را به این دیدارهای بیهوده هدر می دهند ؟ چه چیزی ازرفع موانع اقتصادی واجب تراست ؟
اعضای فراکسیون امید و مدعیان اصلاح طلبی باید پاسخگوی قیمت گوشت 100 هزار تومانی و پراید50 میلیون توانی و ارزبالای 13 هزار توان باشند!!!
?جناب بختیار باید جوابگوی کارگران و کارمندان و تک تک اقشار مردم به دلیل نقش محوری خود در شهرستان برای ترغیب آنان به رای دادن به گزینه انتخاباتی خود در سال 92 باشید . نمی توانید حافظه مردم را پاک کنید.

همانگونه که در یادداشت سردبیر آفتاب یزد آمده بود: «اصلاح‌طلبان چه‌ بخواهند و چه خیر در قبال دعوت مردم در سال‌های92 و 96 مسئول‌اند و باید در قبال آن پاسخگو باشند. حتی اگر عملکرد روحانی در پایان به‌گونه‌ای باشد که اصلاح‌طلبان ناچار باشند از پیشگاه ملت عذرخواهی کنند
بایستی این کار را انجام دهند.» چنانکه صادق زیبا کلام یکی از فعالین سیاسی اصلاح طلب گفته است :اصلاح‌طلبان در این شرایط دو کار می‌توانند انجام دهند؛ یکی آنکه ابراز پشیمانی بکنند که چرا به مردم گفته‌اند به حسن روحانی رای بدهید که البته گروهی هم‌اکنون نیز دست به این کار زده‌اند، دسته دوم کسانی هستند که اصلا به روی خودشان نیاوردند که آنها بودند که خواستند مردم به روحانی رای بدهند. اما هر دوی این گروه‌ها در‌ اشتباهند. چون در هر صورت مردم، اصلاح‌طلبان را مسئول انتخاب حسن روحانی می‌دانند و از همین رو جریان چپ دیگر نمی‌تواند پشیمان باشد یا به روی خودش نیاورد. پس باید چه‌کرد‌؟

همانگونه که ذکر شد علیرغم هشدارها و تذکرات مکرر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه فتنه ۸۸ باید خط قرمز باشد اما نمایندگان لیست امید با زیر پا گذاشتن این تذکرات جدی امام جامعه ، به دیدار یکی از سران کودتای ناکام ۸۸ رفتند.
این زیرپا گذاشتن خطوط قرمز ، تحلیلها را مبنی بر تعمدی بودن مشکلات اقتصادی فعلی برای ناراضی و عصبانی کردن مردم و ایجاد فتنه و آشوب دوباره در جامعه به واقعیت نزدیکتر میکند.
? جناب آقای بختیار بدون هیچ دلیلی شما نیز نمی توانید به روی خود نیاورید که به همراه اعضای ستاد آقای روحانی در شهرستان از بانیان وضع فعلی هستید و باید ابتدا تکلیف خود را با مردم روشن کرده و سپس با گزارش دادن تبلیغاتی که هیچ ربطی به حوزه مسئولیتی تان ندارد از هم اکنون به فکر انتخابات سال آینده باشید .البته نگارنده اگر جای جنابعالی بودم (که الحمدالله نیستم) ابتداء از پیشگاه خداوند طلب استغفار و توبه می کردم ،از مردم عذر خواهی کرده و سپس عطای شرکت در انتخابات سال آینده را به لقائش بخشیده و محترمانه به آن فکر نمی کردم .لیست امید ناکارآمدی خود را در کلان کشور از دست داده و مردم دیگر اقبالی به شما و هم مسلکانتان نخواهند داشت هر چند که دوباره بخواهید «تَکرار» کنید.

محمد ولایتی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 120107 و در روز چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت ۱۴:۵۲:۱۶
2024 copyright.