امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۱۲/۰۴
کد خبر : 120040
چاپ خبر :
معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان

هر جا انقلابی عمل کردیم و به وعده های الهی اعتماد کردیم پیروز شدیم

حسینی با تاکید بر اینکه خداوند در قرآن می فرماید اگر به من اعتماد کنید قطعا پیروز خواهید شد گفت : هرجا انقلابی عمل کردیم و به وعده های الهی اعتماد کردیم اطاعت امر از امام (ره) و رهبر عزیزمان کردیم به معجزات آن رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری بیان سید جلال حسینی معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان اصفهان در جلسه پرسش و پاسخ بررسی مسائل و مشکلات سیاسی و اقتصادی ایران طی چهل سال گذشته از انقلاب، که صبح امروز در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان برگزار شد با عنوان اینکه رقابت بین اندیشه های موجود بعد از قرن 16 بوجود آمد و ادامه پیدا کرد اظهار داشت : در جنگ جهانی سوم اندیشه های مدرن در جهان مشخص شد و دو اندیشه لیبرالیسم و سوسیالیسم وارد فینال شد و گفته شد دین دیگر به جهان بر نمیگردد و در کمال ناباوری انقلاب اسلامی ایران پیروز شد.

حسینی با بیان اینکه دشمنان و طاغوتیان در مقابل معجزات پیامبران ساحران را به صحنه آوردند تصریح کرد : گفته بودند که اسلام معجزه نیست اینترنت و ماهواره هالیوود معجزه است ، یعنی انقدر زیباست که چشم همه را می‌پوشاند .

معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان اینکه نه تنها روشنفکران غربزده بلکه قشر عظیمی مقهور تمدن غرب هستند اذعان داشت : اما اکنون قوه قاهره غرب در اندیشه اسلامی کم شده است.. قدرت اقتصادی ونظامی دول غربی افول کرده و ایران به همه جا نفوذ پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین فساد و قتلها در کشورهای پیشرفته غرب است ابراز داشت : انقلاب ما یک منطق دیگری علاوه بر منطق مادی مطرح کرد و برای اولین بار قرآن مبنای تصمیم گیری شد.

وی با عنوان اینکه منطق وحیانی منطقی است که انقلاب اسلامی بنا نهاده است و معتقد است که با مدیریت امام زمان (عج) جامعه اسلامی بخوبی هدایت می شود ابراز داشت : این منطق دو راه را نشان میدهد یکی اعتماد به خدا و دوم وعده های الهی که با منطق عادی جور در نمی آید.

حسینی با تاکید بر اینکه خداوند در قرآن می فرماید اگر به من اعتماد کنید قطعا پیروز خواهید شد گفت : هرجا انقلابی عمل کردیم و به وعده های الهی اعتماد کردیم اطاعت امر از امام (ره) و رهبر عزیزمان کردیم به معجزات آن رسیدیم.

? معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان اصفهان اذعان داشت : قالب جمهوری اسلامی کاملترین قالب تا ظهور است و کاملتر از آن نمی اید و قرار است زمینه ساز ظهور شود.

وی با تاکید بر اینکه هرجا مشکلی داریم بخاطر عدول از این الگو ست خاطر نشان کرد : این بخاطر افرادی هست که یا ضد انقلاب و طاغوتی بودند و از نفس افتادند و پشیمان شده اند یا افرادی که انقلابی هستند ولی فهم درست ندارند

وی اضافه کرد : چه می شود که نویسنده مسیحی به مقاومت رای میدهد و میگوید به ولایت فقیه اعتقاد پیدا کردیم ، اما بچه مسلمان های ما بخاطر برخی عملکرد ها از ولایت فقیه بیزار می شوند؟ چون به این الگو بخوبی عمل نمی کنیم..

حسینی تاکید کرد : مبنای جمهوری اسلامی بعنوان پنج اصل و ولایت فقیه کاملترین الگو می باشد.

وی بیان کرد : اگر مشکلی پیش می آید بخاطر عدول از این قالب میباشد.

وی با عنوان اینکه هرکجا در دنیا به این قالب توجه کرده اند موفق بودند یادآور شد : نمونه آن سید حسن نصرالله است که گفته است ما با خواندن کتابهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در برابر مشکلات ایستاده یم و به عقب بر نمی گردیم حتی اگر همه با ما وارد جنگ شوند.

خبرنگار بیان: اکرم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات