امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۱۲/۰۱
کد خبر : 120034
چاپ خبر :
امام جمعه خوانسار

منافقین با توطئه و ترور در صدد تضعیف روحیه انقلابی و اسلامی هستند

حجت الاسلام خواجه کریمی: منافقین بااین توطئه ها و ترورها هدفشان تضعیف روحیه انقلابی و اسلامی و اسلام ناب محمدی است درصورتیکه باید بدانند شهادت مایه قوت اسلام ناب محمدی بوده و جان و مال را برای اسلام فدا خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری بیان حجت الاسلام رسول خواجه کریمی امام جمعه خوانسار در مراسم بزرگداشت شهدای پاسدار حادثه تروریستی زاهدان ،که صبح امروز در حسینیه سیدالسادات گلپایگان برگزار شد، ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی گروه جیش الظلم اظهار داشت : در قران کریم منافقین کسانی هستند که نفاق می ورزند و بین مردم ترس ورعب ایجاد میکنند.

وی افزود: “گروهی که نفاق ملکه وجودشان شده به خدا و رسولش و قران کریم ایمان ندارند ، به ظاهر مسلمان ولی در باطن دروغگو وبی ایمانند، کفرشان باطنی و درونیست و فکرشان پایین آوردن منزلت پیامبر و اسلام و تعرض به ایشان است وآن را به جامعه سرایت میدهند.

وی با اشاره به بیانات پیامبر اسلام (ص) که فرمودند اگر می خواهید گمراه نشوید کتاب و عترتم را دنبال کنید ابراز داشت : اولین برخورد این جریان خطرناک در صدر اسلام با خانه پیامبر بود و حرمت خانه پیغمبر را شکستند و تا امروز به صورت های مختلف ادامه دارد .

حجت الاسلام خواجه کریمی تاکید کرد : این گروه بسیار خطرناک هستند و برای این که به آرزوی خود برسند باید در جامعه اسلامی کاری کنند که جایگاه و منزلت پیغمبر انقدر پایین آید که بتوانند به آن جایگاه تعرض پیدا کنند.

وی بیان داشت : این جریانی که امروز به اسم اسلام مردم را فریب می دهد جریان بسیار خطرناکی است و خداوند می فرماید دشمن واقعی مسلمین همین منافقین هستند.

وی یادآور شد : همه جریان هایی که ایجاد شده و مسلمین دارند ضررهایی می بینند از جریان نفاق است و مسلمانان از ابتدا تا کنون از این جریان ضربه خورده و ضرر می بینند و امروز به شکل وسیع تری به نام نفاق تثبیتی شکل گرفته است.

وی گفت: منافقین ایمانشان زبانی و مترتب بر کفر درونی است .

? امام جمعه خوانسار با بیان اینکه وهابیت همان جریان نفاق هستند اذعان داشت : آنچه پیغمبر و ائمه طاهره و امروز بعد از 1400 سال از حکومت اسلامی امام ما نگران آن است جریان نفاق می باشد.

وی تاکید کرد : ضرری که اینها دارند ترامپ و اوباما و رییس جمهور های آمریکا ندارند چرا که اگر آنها بخواهند در جامعه اسلامی نفوذ کنند باید دست به دامان این منافقین شوند.

وی خاطرنشان کرد : بنی امیه اصلی ترین منافقین صدر اسلام بودند و وهابیت مساوی بنی امیه و زنده کننده و احیاگر امویان است

وی با بیان اینکه منشأ ایجاد وهابیت عربستان می باشد اذعان داشت : وهابیت در پاکستان با حمایتهای مالی واعتقادی عربستان درحال پیشرفت و پرورش است.

وی تصریح کرد : امروز اسلام در انگلستان و آمریکا به اسم وهابیت شناخته می شود و حتی شیعیان ما تحت تاثیر وهابیت هستند .

حجت الاسلام خواجه کریمی با اشاره به آمارهای گسترش وهابیت در کشورمان ابراز داشت : تعداد طلاب وهابی زن و مرد در سیستان و بلوچستان از مرز 50 هزار نفر گذشته و اکنون 50 مدرسه دارند در حالی که قبل از انقلاب اسلامی 5 مدرسه نداشتند .

وی با اشاره به حادثه تروریستی چند روز اخیر اذعان داشت : شب قبل از 22 بهمن عملیات تروریستی صورت گرفت و بسیاری از تروریست ها که قصد خرابکاری های وسیعی داشتند توسط همین نیروهای جان بر کف به هلاکت رسیدند .

وی با عنوان اینکه بخشی از مرزهای کشور ما بسیار خطرناک هستند گفت : پس از این حادثه تروریستی مسئولین ما حرف های جدیدی زدند که امیدوار کننده است.

وی افزود : اخیرا مسئولین ما بیشتر متوجه شدند که امروز وهابیت همه تلاشش علیه اسلام ناب محمدی که منشا آن در جمهوری اسلامی ایران است می باشد

وی با عنوان اینکه وهابیت شعار و نگاهشان به شیعه اینست که شیعه یک فرقه اندک ,گمراه و مهدورالدم است خاطرنشان کرد : امنیتی که در ایران اسلامی وجود دارد بخاطر رشادتها و شهادت عزیزان کشورمان است .

وی خاطرنشان کرد : منافقین بااین توطئه ها و ترورها هدفشان تضعیف روحیه انقلابی و اسلامی و اسلام ناب محمدی است درصورتیکه باید بدانند شهادت مایه قوت اسلام ناب محمدی بوده و جان و مال را برای اسلام فدا خواهیم کرد ‘ تا اسلام ناب محمدی زنده بماند و به دست صاحب برحقش ولی عصر ارواحنا الفدا برسد انشالله.

وی در خاتمه گفت : امیدواریم بر جریان نفاق غلبه کنیم تابه وارثان اصلی برسد واین ایستادگی محکم در برابر منافق است

خبرنگار بیان: اکرم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات