امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۱۱/۱۹
کد خبر : 120079
چاپ خبر :
حجت الاسلام کرامتی امام جمعه گلپایگان:

زنده نگه داشتن یاد شهدا پراکنده شدن عطر معنویت ، ایثار و گذشت و گل واژه هایی پرمعنایی است که در قاموس دفاع مقدس معنا پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان تصریح کرد : هدف از برگزاری این یادواره زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ، پراکنده شدن عطر معنویت ، ایثار و گذشت و گل واژه های پرمعنایی است که در قاموس دفاع مقدس معنا پیدا می کند و باید به این وسیله آن را در جامعه منتشر کنیم

به گزارش خبرگزاری بیان حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی کرامتی خطیب جمعه گلپایگان در یادواره ۳۷۲ شهید شهرستان گلپایگان که امشب با حضور سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده کل سپاه و حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهار محال بختیاری در مسجد جامع سعیدآباد برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) و گرامی داشت دهه فجر اظهار داشت: امسال ورود به چهارمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

امام جمعه گلپایگان ابراز داشت : نهال انقلاب اسلامی به دست امام خمینی این مرد خدایی کاشته شد و تا امروز با همه فراز و فرودها و سختی هایی که دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کردند رشد کرده و پر حرارت به مسیر خود ادامه می دهد .

وی گفت : امروز علیرغم میل دشمنان اسلام در آستانه این جشن بزرگ قرار داریم.
وی بیان داشت : درود بر همه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای ترور ، ارواح طیبه شهدای اهل بیت دفاع از حرم که عزت و سربلندی را امروز برای ملت ما به ارمغان آوردند و در دفاع از حریم زینب کبری غیرت را به رخ جهانیان رساندند .

نماینده ولی فقیه در گلپایگان ضمن تشکر از کسانی که در برپایی این یادواره تلاش کردند از حضور سردار فدوی و نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد که در این مراسم حضور به هم رساندند همچنین فرماندار گلپایگان ، خانواده های شهدا، سپاه پاسداران، بنیاد شهید، پایگاههای بسیج، هییت امنای مسجد جامع سعیدآباد ، شورای اسلامی روستای سعیدآباد ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی روحانی مسجد جامع سعیدآباد ، نیروی انتظامی و شخصیت های حقیقی فعال و پرتلاش قدردانی نمود .

خطیب جمعه گلپایگان اذعان داشت : شهدا پرچم عزت ، استقلال و افتخار آفرین این ملت هستند هر چه برای بزرگداشت آنها انجام دهیم باز کم کار کردیم و قطعاً مدیون آنها هستیم.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان تصریح کرد : هدف از برگزاری این یادواره زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ، پراکنده شدن عطر معنویت ، ایثار و گذشت و گل واژه های پرمعنایی است که در قاموس دفاع مقدس معنا پیدا می کند و باید به این وسیله آن را در جامعه منتشر کنیم

امام جمعه گلپایگان در خاتمه اظهار داشت : تجدید میثاق با شهدا و انتقال و ادامه راه آنان و مسیر پر عزت آنها به نسل های بعدی از دیگر اهداف برپایی چنین یادواره هایی می باشد.
خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات