امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۱۱/۱۷
کد خبر : 120082
چاپ خبر :
رئیس هیئت مدیره جامعه معلولین شهرستان گلپایگان :

جامعه معلولین شهرستان گلپایگان در استان حرف اول را می زند / اختصاص 700 میلیون تومان برای افتتاح مجموعه ها

رییس هیئت مدیره جامعه معلولین شهرستان گلپایگان تصریح کرد : برای این پروژه که استارت آن حدود 5 ماه پیش خورده است حدود 700 میلیون تومان هزینه شده و هزینه های آن از طریق خیرین آقای رئوفی و دوستان وی و نیز نماینده شهرستان تقبل و به جامعه معلولین واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری بیان سید مهدی رفیعی رییس هییت مدیره جامعه معلولین شهرستان گلپایگان در مراسم افتتاحیه مجموعه های سالن ورزشی، اشتغال و کاردرمانی جامعه معلولین شهرستان که صبح امروز با حضور مسئولین استان و شهرستان برگزار گردید در مصاحبه با خبرنگار بیان اظهار داشت : پروژه ای که افتتاح گردید شامل چند شاخه آموزش های فنی ، ورزشی ، فرهنگی، اشتغال می باشد.

وی بیان داشت : این مجموعه طوری تنظیم شده که یک معلول بتواند از تمام امکانات یک مجموعه برخوردار شود .

رفیعی اذعان داشت : برای اولین بار در سطح شهرستان گلپایگان و شهرستان های همجوار سالن تیراندازی برقرار و راه اندازی شده است.

رییس هیئت مدیره جامعه معلولین شهرستان گلپایگان تصریح کرد : برای این پروژه که استارت آن حدود 5 ماه پیش خورده است حدود 700 میلیون تومان هزینه شده و هزینه های آن از طریق خیرین آقای رئوفی و دوستان وی و نیز نماینده شهرستان تقبل و به جامعه معلولین واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه جامعه معلولین همکاری لازم را داشتند گفت : این مجموعه فقط شامل جامعه معلولین نیست و در جامعه معلولین به روی همه معلولین شهرستان باز می باشد.

رفیعی ابراز کرد : امیدواریم در همه بحث های اشتغال ، آموزش ، ورزش بتوانیم به معلولین خدمت کنیم و معلولین با همت خود نگذارند در کارگاه ها بسته شود.

رییس هییت مدیره جامعه معلولین شهرستان گلپایگان ابراز داشت : جامعه معلولین شهرستان گلپایگان در استان اصفهان حرف اول را می زند امیدواریم با همکاری مسئولان و خبرنگاران بتوانیم برنامه منسجمی داشته باشیم .

وی بیان کرد: کارگاه خیاطی، قالی بافی ، آموزش های ورزشی در این مجموعه دایر می باشد و پس از طی آموزش های اولیه و اخذ مدرک در خط تولید یا سالن های ورزشی فعالیت خواهند کرد.

رییس جامعه معلولین شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد : جامعه معلولین شهرستان در حال حاضر برای ادامه فعالیت خود به مبالغ مالی نیازمند است تا بتواند آن را گسترش دهد.

رفیعی با عنوان اینکه در نظر داریم معلولین و خانواده های آنان بتوانند در این مجموعه فعالیت کنند تصریح کرد : در شهرستان گلپایگان مشکل کاردرمانی وجود داشت که این مشکل حل شده است.

رئیس جامعه معلولین شهرستان گلپایگان اذعان داشت : همه معلولین می توانند از این مجموعه به صورت رایگان استفاده نمایند.

وی در خاتمه از آقای رئوفی ، نماینده شهرستان ، خانم فرشاد مدیرکل سازمان بهزیستی و هییت مدیره جامعه معلولین تشکر و قدردانی نمود.

خبرنگار بیان مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات