امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۱۱/۱۴
کد خبر : 119991
چاپ خبر :

در جنگ اقتصادی، فرهنگی و تربیتی دشمن باید همانند شهدا با توسل ایستادگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده با بیان اینکه دو ویژگی تلاش و کوشش و پایداری و استقامت و توسل از ویژگی شهدا می باشد گفت : اکنون جنگ جنگ اقتصادی، فرهنگی، تربیتی است و باید همانند شهدا با توسل ایستادگی نمود.

به گزارش خبرگزاری بیان  حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده سخنران مراسم یادواره شهدا که در مدرسه شرف شهرستان گلپایگان برگزار شد بیان داشت: دانش آموزان سرمایه های علمی و معنوی و آینده سازان این مملکت هستند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرای مرضیه الگوی همه زنان و مردان در همه عرصه ها می باشد اظهار داشت : حضرت زهرای مرضیه پس از غصب فدک آرام ننشست ، با گریه های خود سعی در بیداری و آگاهی مردم داشت و در واقع گریه های حضرت زهرا جنبه سیاسی داشت تا حقانیت حضرت امیرالمومنین را ثابت کند.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده ابراز داشت : در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم در سال 57 انقلاب یک نهال نو پا بود که کاشته شد و الان به یک درخت تنومند تبدیل شده است و این درخت به راحتی توسط طوفان های مختلف نمی لرزد دشمن تمام توانش را به کار گرفته که این درخت را از ریشه در آورد اما توان اینکه آن را تکان دهد ندارد .

وی ادامه داد:در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که این درخت تنومند ثمره خون هزاران شهید است.

وی خاطر نشان کرد: حدود 220 هزار شهید تقدیم این شجره طیبه شده است همه برای تثبیت این انقلاب زحمت کشیدند تا ما در چهلمین سال در امنیت و آسایش و آرامش جشن بگیریم .

وی یاداور شد : حدود 23 هزار نفر از 220 هزار شهید، از استان اصفهان هستند که 372 شهید از شهرستان گلپایگانند و از حدود 5600 شهید دانش آموز استان اصفهان ، شهرستان گلپایگان حدود 80 شهید دانش آموز را دارد .

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده تاکید کرد : با درس خواندن کنار کسب معنویت، راه شهدا را ادامه می دهیم

وی گفت : ما معتقدیم بین شهدا و اموات فرقی وجود دارد شهدا زنده اند و اعمال و کردار و رفتار ما را می بینند ، شهدایی که عکس و یادواره شان انسان را متحول می کند شهیدان تاثیر گذاری هستند و همانطور که یکی از آثار موجود زنده تاثیر گذاری است .

وی بیان داشت: راهیان نور که کیلومتر ها راه را طی می کنند بخاطر شرافت و قداست یک محل و خاک و بخاطر انسان های بزرگی است که در آن خاک توسل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده اذعان داشت: در وضعیت کنونی دشمن تلاش می کند قلب ما بمیرد در سال 76 چنین فضایی حاکم شد و با دستور مقام معظم رهبری عطر راهیان نور و شهدای گمنام طنین انداز شد.

وی تصریح کرد : شهید به مثابه عطری که فضای شهر را معطر می کند ، با آمدن شهدای گمنام همه به صورت خودجوش در مراسم شرکت می کنند.

وی گفت : متاسفانه بعضی مسئولین ما هنوز خواب هستند، می بینیم بعضی مسئولین در سن بالا جشن تولد می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده تاکید کرد : درس خواندن منهای تقوا و اخلاق و معنویت به جایی نمی رسد .

وی گفت : مسئولین بشنوند مردم اجازه نمی دهند دشمن در خاکشان نفوذ کند این ارتباط بخاطر ایمان و ارتباط با خدا بود.

وی افزود: آن زمان دشمن در خاک ما بود اما الان بواسطه فضای مجازی ، ماهواره و گوشی در خانه های ماست.

وی عنوان کرد : نباید اجازه دهیم دشمن در قلب ما رخنه کند این قلب جای خداست و نباید غیر خدا را در آن راه داد.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده ابراز داشت : گاهی می گویند احساس می کنیم چادر سنگینی می کند شما مثل آن نماینده مجلس نیستید که چادر را باعث گردن درد و سنگینی بدانید باید مقاوم باشید و یکی از رموز انقلاب اسلامی ایستادگی است ، می خواهند چادر از سر شما بردارند اما الگوی شما حضرت زهرا ست.

وی با بیان اینکه دو ویژگی تلاش و کوشش و پایداری و استقامت و توسل از ویژگی شهدا می باشد گفت : اکنون جنگ جنگ اقتصادی، فرهنگی، تربیتی است و باید همانند شهدا با توسل ایستادگی نمود.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات