امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۱۱/۱۱
کد خبر : 119887
چاپ خبر :
حجت الاسلام بیاتی زاده در آیین افتتاحیه حسینیه خادم الشهدای سعید آباد گلپایگان:

برخی براحتی پا روی خون شهدا می گذارند و با خون شهدا برای خود پله درست می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی اذعان داشت : متاسفانه بعضی خیلی راحت پا روی خون شهدا می گذارند و با خون شهدا برای خود پله درست می کنند و بالا می روند .

به گزارش خبرگزاری بیان حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده راوی و روایتگر جبهه و جنگ در مراسم افتتاحیه حسینیه خادم الشهداء گلزار شهدای سعیدآباد که عصر امروز با حضور مسیولین و مردم و خانواده های شهدا برگزار گردید با عنوان اینکه بعضی از مسئولین ما در جایگاهی که هستند به عهد خود به نظام و انقلاب وفا دار نیستند اظهار داشت : شهید در زندگی ما تاثیر گذار است ، شهید روح ما را جلا می دهد و زمانی متوجه این تاثیر گذاری می شویم که تشییع جنازه شهید گمنام اعلام می شود و همه بدون اینکه شناختی نسبت به آن شهید داشته باشیم می شتابیم.

وی با بیان اینکه بین شهدا و اموات تفاوت وجود دارد ابراز داشت : شهید زنده است و همانطور که یکی از اثرات موجود زنده این است که در روح و زندگی شما تاثیر گذار است وقتی کنار قبور شهدا می نشینیم آرامش گرفته و متوجه این تاثیر گذاری می شویم.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی اذعان داشت : متاسفانه بعضی خیلی راحت پا روی خون شهدا می گذارند و با خون شهدا برای خود پله درست می کنند و بالا می روند .

? وی با تاکید بر اینکه این امنیت و آسایش و آرامشی که در کشور حاکم است به برکت خون شهدا می باشد تصریح کرد : متاسفانه بعضی یادشان رفته است ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منهای مردم و شهدا هیچ است .شما به چه چیزی دلخوش کرده اید ؟ به خودتان؟ اگر مردم و شهدا نباشند بعضی از شما عددی نیستید .

وی خاطر نشان کرد : بعضی مسئولین عکس شهدا را می زنند و بعد عکس شهدا عمل می کند! بعضی مسیولین غافلند.

وی عنوان کرد : آن مسئول برای خودش جشن تولد می گیرد در حالی که می داند در اقصی نقاط این کشور کسانی هستند که نان شب ندارند این یعنی بی احترامی به خون شهید و اینکه متوجه نیستند که چگونه زندگی می کنند .

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده یادآور شد : حدود 220 هزار شهید داده و شهرستان گلپایگان 372 شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است .

وی بیان داشت : شهدا تاثیر گذارند و ما از شهدا حاجت می گیریم همین شهدا نظام را نگه داشتند، همین شهدا کمک و دعا می کنند.

وی خاطرنشان کرد : در سال 76 کشور داشت دچار تهاجم فرهنگی می شد مقام معظم رهبری دستور دادند کاروان های راهیان نور آغاز شد و وقتی شهدا تفحص شدند و عطرشان در فضای شهر پیچید و در هر محله و روستا و شهر با آوردن چند تابوت شهدا بوی عطر شهدا طنین انداز شد و حیات جدید در بطن جامعه دمید.

وی گفت : شهید تاثیر گذار است ، حاجت می دهد و مشکلات ما را حل می کند و باید متوجه باشیم که شهدا چقدر دین بر گردن ما دارند .

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده با بیان اینکه همه مردم از ابتدا پای انقلاب ایستاده وثابت هم کرده اند اظهار داشت : اکنون گرانی و مشکلات زیاد است اما مردانه پای انقلاب ایستاده اید این گرانی ها و مشکلات جامعه باعث نشده نگاهتان به امام و شهدا و انقلاب کمرنگ شود اما بعضی مسئولین غفلت و غرب زده ما اکنون با دشمن ما که آن زمان به عراق توپ و تانک می داد که بر سر ما بریزد ، دست می دهند و این یعنی غفلت و بی احترامی به خون شهدا .

وی تاکید کرد :این حسینیه بنا شده تا سیره شهدا و زحماتی که خانواده های شهدا کشیدند تبیین گردد.

وی در خاتمه با بیان اینکه در صدر اسلام بعد از رحلت پیغمبر آنان که ادعا می کردند صحابه پیامبر هستند و عده ای مسلمان نما ، حق علی را غصب کردند در حالیکه شما سیدعلی و انقلاب و شهدا را تنها نگذاشتید و در عمل هم ثابت کردید گفت : شما مثل بعضی مسئولین فقط شعار ندادید ، شما ولایتمدار هستید نه ولایت شعار ، برخی شعار ولایت می دهند ، در عمل ضد ولایت عمل می کند.

? در ادامه حسین مهراسبی فرمانده پایگاه بسیج شهید کلاهدوز سعید آباد اظهار داشت : حسینیه با کمک خانواده های شهدا ساخته و تکمیل شد و هیچ اداره و ارگانی در ساخت آن دخیل نبوده است.

مهراسبی ابراز داشت : برای تکمیل این حسینیه حدود 50 میلیون تومان هزینه گردیده است که ده میلیون تومان آن صرف شیشه سکوریت گردیده است.

فرمانده پایگاه بسیج شهید کلاهدوز سعید آباد بیان داشت این حسینیه حدود 110 متر می باشد .

خبرنگار بیان: مریم محمدی

 

 

 

  

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات