امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۱۱/۱۰
کد خبر : 119884
چاپ خبر :

آیت‌الله نوری‌همدانی: مسئولان چرا به حال مردم رسیدگی نمی‌کنند؟

مرجع تقلید شیعیان با ابراز نگرانی از وضعیت معیشت مردم گفت: مسئولان چرا به حال مردم رسیدگی نمی‌کنند؟ چرا برخی با کم‌کاری خود مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می‌کنند؟ با پشت میز نشستن که کار درست نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بیان آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی خدمات بسیاری در زمینه‌های مختلف عمرانی و حتی بین‌المللی برای مردم داشته است و باید قدردان این انقلاب باشیم.

وی با مقایسه امکانات و خدمات انجام‌گرفته در دوران انقلاب اسلامی با پیش از انقلاب گفت: نباید فراموش کنیم که قبل از انقلاب در چه وضعی از امکانات قرار داشتیم و کشورهای خارجی برای ما تصمیم می‌گرفتند اما امروز بدون نظر ایران در منطقه هیچ تصمیمی گرفته نمی‌شود.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: قبل از انقلاب برای داشتن اسلحه به غرب التماس می‌کردیم اما امروز موشک داریم و یا در زمینه‌های دیگر نانو و انرژی هسته‌ای پیشرفت فراوانی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه همه این پیشرفت‌ها حاصل خودباوری جوانان ایران اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: البته هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم و باید برای رسیدن به این نقطه تلاش کنیم.

وی با اشاره به ارکان انقلاب ابراز کرد: اسلام، ولایت‌فقیه  و مردم سه رکن انقلاب بوده و با این سه رکن می‌توان انقلاب را پیش برد و به اهداف متعالی دست‌یافت.

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: انقلاب اسلامی برای برقراری ارزش‌ها بوده است، نه اینکه به اسم جشن انقلاب ضد ارزش در جامعه ترویج شود، به ما اطلاع دادند که در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر عمل ضد ارزش انجام‌شده که این مسئله بسیار مایه تأسف است.

آیت‌الله نوری همدانی با ابراز نگرانی از وضعیت معیشت مردم تأکید کرد: مردم در راه انقلاب اسلامی جان خود را داده‌اند حال چرا باید در رنج باشند، مسئولان چرا به حال مردم رسیدگی نمی‌کنند؟ چرا برخی با کم‌کاری خود مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می‌کنند؟ با پشت میز نشستن که کار درست نمی‌شود.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات