امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۱۱/۰۹
کد خبر : 119863
چاپ خبر :
حجت الاسلام کرامتی امام جمعه گلپایگان:

شهدا در راه اعتلای اسلام و صیانت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی به درج رفیع شهادت نائل شدند.

امام جمعه گلپایگان یادآور شد : همه شهدا در راه اعتلای اسلام و صیانت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی که یک الگوی بر گرفته از حاکمیت نبوی و حکومت علوی بود پا به میدان های جنگ گذاشتند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

به گزارش خبرگزاری بیان ، حجت الاسلام والمسلمین کرامتی خطیب جمعه گلپایگان در جلسه ستاد برگزاری یادواره 372 شهید شهرستان گلپایگان که پیش از ظهر امروز در مسجد جامع روستای سعیدآباد با حضور مسئولان و دست اندرکاران برگزاری این مراسم برگزار گردید ؛ ضمن تسلیت به مناسبت دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت : حضرت فاطمه زهرا شهیده راه دفاع از سیاست ، امامت و ولایت است و امیدواریم بتوانیم در تمام مراحل زندگی خود از این بزرگوار درس بگیریم.

امام جمعه گلپایگان یادآور شد : همه شهدا در راه اعتلای اسلام و صیانت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی که یک الگوی بر گرفته از حاکمیت نبوی و حکومت علوی بود پا به میدان های جنگ گذاشتند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان بیان داشت : در آستانه دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛ یکی از برنامه های محوری ما در ارتباط با دهه مبارک فجر و برنامه هایی که تنظیم شده یادواره شهدا می باشد.

? خطیب جمعه گلپایگان با عنوان اینکه اصلی ترین و محوری ترین برنامه های امسال در دهه فجر برگزاری یادواره شهدای شهرستان است تصریح کرد : تا امروز چهار جلسه برای تصمیم گیری و برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر و با غنای بیشتر و با جذابیت های افزون تر یادواره تشکیل شده است .

? وی گفت : اهالی سعیدآباد این افتخار را دارند که یادواره شهدا در سعید آباد برگزار شود و در این جهت پیگیری می کردند .

حجت الاسلام والمسلمین کرامتی تاکید کرد : باید همه دستگاه ها مساعدت کنند که این یادواره شهدا با شکوه هر چه تمامتر در راستای اهدافی که برای نظام و انقلاب اسلامی دارد برگزار گردد.

وی با اشاره به اینکه این جلسه آخرین جلسه ارزیابی عملکرد ها و تصمیمات گرفته شده است گفت : باید مشکلات برگزاری یادواره شهدا مطرح و موانع بر طرف گردد .

? نماینده ولی فقیه در گلپایگان اذعان داشت : شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند آنها تمام هستی و وجود و زندگی خود را دادند برای این که اسلام و نظام جمهوری اسلامی پاینده بماند و اهداف متعالی امام و شهدا رها نشود .

وی عنوان کرد : یکی از بهترین جاهایی که می توانیم در جهت یادآوری یاد و خاطره شهدا و اهداف عالیه شهدا ورود پیدا کنیم برگزاری این یادواره ها و کنگره ها می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کرامتی تصریح کرد : انشاالله بتوانیم نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم و ارتباطی بین شهدا و نسل های جدید برقرار شود .

وی خاطر نشان کرد : بهترین ابزارها و کارهایی که می توانیم تدارک ببینیم و پیگیری کنیم یادواره شهداست.

امام جمعه گلپایگان ابراز داشت : باید رویه واحدی در مجموعه نظام در همه برنامه ها و در ارتباط با همه دستگاه ها وجود داشته باشد که بتوانیم دین خود و حقی که شهدا برگردن ما دارند ادا کنیم.

وی در خاتمه ضمن تشکر از دستگاه ها و ادارات و نهادها و مجموعه هایی که برای برگزاری هر چه باشکوهتر یادواره شهدا همکاری کردند و برای رسیدن به نتایج مطلوب نهایت تعامل را داشتند بیان داشت : امیدواریم همیاری و مساعدت ها تا پایان مراسم وجود داشته باشد.

تصاویر مرتبط :

خبرنگار بیان مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات