امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۱۰/۰۷
کد خبر : 119661
چاپ خبر :
حجت الاسلام کرامتی امام جمعه گلپایگان:

آنهایی که کعبه آمالشان آمریکا و اروپاست وضعیت اروپا را ببینند و به آن دل نبندند

نماینده ولی فقیه در گلپایگان با اشاره به ناآرامی های اخیر فرانسه خاطر نشان کرد : : آنهایی که کعبه آمال شان آمریکا و اروپاست وضعیت اروپا را  ببینند و به آن دل نبندند  .
به گزارش خبرگزاری بیان  حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی خطیب جمعه گلپایگان در خطبه های این هفته نماز جمعه، که ظهر امروز در مصلای گلپایگان برگزار گردید ضمن توصیه به تقوای الهی و با اشاره به خروج فضاحت بار ارتش آمریکا از سوریه و خبر ساز شدن آن اظهار داشت : اهداف  زیادی وجود دارد که آمریکایی ها خود را هفت سال درگیر سوریه کرده و داعش را درست کرده و میلیارد ها دلار خرج کردند .
امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه اولین هدف آنان اسلام هراسی بود ابراز داشت : هدف آمریکائیها این بود تا بتوانند با ایجاد یک اسلام جعلی و خشن که هیچ نسبتی با اسلام پیامبر ندارد جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند .
وی افزود: گرایش شدید مردم اروپا و آمریکا به اسلام، مایه هراس آنها شده بود .
امام جمعه گلپایگان اذعان داشت: هدف دیگر آنان ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی بود که به شدت در معرض افکار عمومی جهان قرار گرفته بودند و برای اینکه بتوانند داعش را خنثی کنند مسلمانان را به جان یکدیگر انداختند و جنگ نیابتی ایجاد کردند و ننگ ابدی برای خود خلق کردند.
نماینده ولی فقیه در گلپایگان با بیات اینکه سومین هدف آمریکائیها تضعیف و به زانو درآوردن جبهه مقاومت بود تصریح کرد:  آنان می خواستند با ایجاد سدی در مقابل جمهوری اسلامی ایران و ممانعت از پیشرفت آن  نگذارند ایران در منطقه نفوذ کند اما وقتی آمریکایی ها گفتند از سوریه خارج می شویم تحلیل گران زبده آمریکا و اروپا گفتند بزرگ پیروز سوریه، انقلاب اسلامی ایران است.
وی یادآور شد : آنهایی که می گویند چرا بچه های ما را به سوریه فرستادید و ژست آدم های دلسوز به خودشان می گیرند آدم های نادان و ترسو و خود فروخته ای هستند که خودفروختگی خود را در مقاطع مختلف جمهوری اسلامی ثابت کردند
? وی با اشاره به ناآرامی های اخیر فرانسه خاطر نشان کرد : دامنه اعتراضات مردم فرانسه روز به روز بیشتر می شود و جنبش هفتاد و پنج درصدی به جنبش ۹۹ درصدی تبدیل شده است
 وی افزود: دو ماه است که اقتصاد اروپا و فرانسه فلج شده  و میلیارد ها یورو خسارت دیده ، شاخصه های پیشرفت اروپا و اقتصادی فرانسه افول پیدا کرده،  بورس فرانسه به پایین ترین حد خود رسیده است ، امروز برای تمام دنیا و برای ملت ما و امت های اسلامی روشن شد که ادعای حقوق بشر، آزادی و عدالت در فرانسه دروغ است و تشت رسوایی دموکراسی غربی از بام افتاده است.
وی ادامه داد : آنهایی که کعبه آمال شان آمریکا و اروپاست وضعیت اروپا را  ببینند و به آن دل نبندند  .
امام جمعه گلپایگان با اشاره به در پیش بودن نهم دی ماه اذعان داشت : نهم دی ماه مصداق یوم الله است ، روزی که در آن رویداد مهمی اتفاق بیفتد و تحول عظیمی رخ دهد و افتخاری برگشت ناپذیر در سرنوشت ملت جمهوری اسلامی به وقوع پیوندد یوم الله است.
وی با عنوان اینکه قرآن کریم می فرماید باید یوم الله گرامی داشته شود بیان داشت : نباید یوم الله 9 دی ، 12 فروردین و 19 دیماه ،  فراموش شود .
خطیب جمعه گلپایگان خاطر نشان کرد : آنهایی که می گویند 9 دی و فتنه 88  را بزرگ نکنید آدم هایی هستند که با فرهنگ قرآن آشنایی ندارند اینها کسانی هستند که می خواهند مردم را دائما در بی بصیرتی و جهل و نادانی داشته باشند تا به اغراض خود برسند
خطیب جمعه گلپایگان تصریح کرد : روز 9 دی تجلی هوشیاری،  بصیرت، و وفای به عهد ملت ایران به جمهوری اسلامی ، شهدا ، امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی  بود.
وی با بیان اینکه نهم دیماه یک حرکت جناحی و حزبی نبود فقط یک ندا بود و آن ندای ولایت و وفاداری بود اظهار داشت : آنهایی که می گویند این دعوا یک دعوا ی جناحی و حزبی بود غلط می کنند ، آنهایی که می گویند ما وفادار به نظام جمهوری اسلامی و تابع مقام معظم رهبری هستیم اما انقدر فتنه 88 را بزرگ نکنید اینها خودشان فتنه زده هستند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تا کنون صدها مرتبه واژه فتنه 88 را مطرح کردند گفت : نهم دیماه باید گرامی داشته شود و هم مسئولین و هم مردم و همه جریانات سیاسی در مراسم نه دی شرکت کنند.
نماینده ولی فقیه در گلپایگان در خاتمه با عنوان اینکه بعد از نهم دیماه جناح چپ و راست ، این جناح و آن جناح نداریم بیان داشت: ننگ ابدی بر  کسانی باد که در فتنه 88 شرکت کردند ، خیمه سید الشهدا را آتش زدند ، چادر از سر زنان کشیدند ، مسجد به آتش کشیدند و قرآن را در آتش سوزاندند.
خبرنگار بیان: مریم محمدی

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات