امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۹/۲۹
کد خبر : 119606
چاپ خبر :

?برگزاری جشنواره انار توسط کانون معراج گلپایگان

به مناسبت شب یلدا جشنواره انار توسط کانون معراج گلپایگان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری بیان  فاطمه صداریی مدیر کانون فرهنگی و تربیتی معراج گلپایگان در حاشیه برگزاری جشنواره انار که صبح امروز برگزار گردید در جمع خبرنگاران اظهار داشت : جشنواره و مسابقه جشنواره انار به مناسبت شب یلدا برگزار گردید.

صدرایی علت برگزاری این جشنواره را خاص و جدید بودن و کم هزینه بودن آن دانست و گفت: هدف از برگزاری این جشنواری آشنایی دانش آموزان با مهارتهای آشپزی ،شروع کردن به آشپزی و استفاده از غذاهای سالم و احیای سنتهای شب یلدا بود.

وی گفت : طبق بخشنامه ای که به مدارس ارسال شد فرآورده های انار در این مسابقه شرکت داده شد.

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی معراج گلپایگان با بیان اینکه این نمایشگاه برای فروش و ارایه دایر گردید ابراز داشت : سه مقطع دبیرستان در این مسابقه شرکت کردند.

صدرایی گفت : از اوایل آذر ماه این بخشنامه را ارسال کردیم ، حدود 20 مدرسه اعلام آمادگی کردند و بیش از 50 نفر از دانش آموزان در این مسابقه شرکت کردند.

وی در خاتمه با بیان اینکه در این جشنواره اعضای تیم داوری سه نفر خواهند بود و حدود ده نفر برنده خواهیم داشت گفت: به برندگان کارت هدیه اهدا خواهد شد و به همکاران فرهنگی که شرکت داشته باشند علاوه بر کارت هدیه تقدیرنامه ای از طرف اداره آموزش و پرورش گلپایگان اهدا می گردد .

 

 

لینک مستقیم دانلود

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات