امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۹/۲۹
کد خبر : 119653
چاپ خبر :
حجت الاسلام شیخعلی امام جمعه موقت گلپایگان

برخی تصور می کنند نظام، نظام ارباب رعیتی است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخعلی با بیان اینکه برخی تصور می کنند نظام، نظام ارباب و رعیتی است ابراز داشت: بعضی مواقع نماینده مجلس راحت به مردم اهانت و توهین می کند و بعد رفقایش جلسه علنی تشکیل می دهند که چرا به این مقام توهین شده است.

به گزارش خبرگزاری بیان حجت الاسلام والمسلمین مصطفی شیخعلی امام جمعه موقت گلپایگان در خطبه های امروز نماز جمعه گلپایگان ضمن توصیه به تقوای الهی، با اشاره به 4 دی ماه ولادت حضرت عیسی ابن مریم اظهار داشت: قرآن کریم بارها و بارها داستان این پیامبرالهی و مادر بزرگوارش را بیان کرده و نسبت به اهانت ها و تحریف هایی که یهودیان نسبت به این پیامبر الهی داشتند، دفاع جانانه داشته است.

امام جمعه موقت گلپایگان ابراز داشت: امروز غرب خود را پیرو این پیامبر الهی می داند ، پیامبری که دستورش برای امتش مسئله صلح است ، اما استکبار با سواستفاده از شعار صلح این پیامبر الهی به نام صلح و حقوق بشر خونریزی و قتل و غارت ها انجام دادند و جنگ های صلیبی و جنگ جهانی راه انداختند .

حجت الاسلام والمسلمین شیخعلی اذعان داشت: اولین کسانی که از سلاح هسته ای و شیمیایی استفاده کردند همین حامیان صلح و آرامش هستند.

وی خاطر نشان کرد: این ها حتی از همین مکتبی که در آن انحرافات و تحریفاتی هست عدول کردند و حتی از همین دین انحرافی هم تبعیت نکردند.

وی با اشاره به قتل خاشقچی یادآور شد: اینها کسانی هستند که داعیه داران مکتب عیسی ابن مریم هستند ، پرونده سیاهی دارند و اصلاً وضع خوبی ندارند .

امام جمعه موقت گلپایگان تصریح کرد: اگر به بزرگان آنها بگوییم مناسبت کریسمس چیست جوابی نخواهند داشت ، آنوقت من ایرانی شیعه علی ابن ابیطالب کریسمس را پاس می دارم و این باعث بدبختی و فقر فرهنگی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای درس خارج از فقه هفته گذشته با عنایت به روایتی از پیامبر اکرم که فرمودند هیچ کس نیست که بر ده نفر یا بیشتر ریاست کند مگر اینکه دستانش را بر گردنش می بندند گفت: می بینیم که برخی برای نمایندگی مجلس خودشان را می کشند و اگر چنانچه به هر دلیل راه پیدا نکنند خودشان را به در و دیوار می زنند

وی با بیان اینکه برخی تصور می کنند نظام، نظام ارباب و رعیتی است ابراز داشت: بعضی مواقع نماینده مجلس راحت به مردم اهانت و توهین می کند و بعد رفقایش جلسه علنی تشکیل می دهند که چرا به این مقام توهین شده است.

وی با اشاره به فوت دانش آموزان زاهدانی خطاب به برخی نمایندگان مجلس گفت: 4 دانش آموز مظلومانه در آتش سوختند ؛ جلسه علنی تشکیل ندادید، وزیر آموزش و پرورش را احضار نکردید اما یک نماینده به مردم توهین می کند زمین و زمان را به هم می بافید؟

وی در خاتمه با بیان اینکه فردی که مسئولیتی گرفته اقای مردم نبوده بلکه خادم مردم و جیره خوار مردم بوده و مردم به وی حقوق می دهند و قصه قصه ارباب رعیتی نیست گفت : اگر نتوانستیم وظیفه ای که برعهده مان گذاشته شده انجام دهیم باید عرضه معذرت خواهی داشته و آن کار را کنار بگذاریم

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات