چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر به مسئولیت رئیس اداره مخابرات گلپایگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بیان مهدی یوسفی رییس اداره مخابرات شهرستان گلپایگان در کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد برگزاری مراسم و برنامه های دهه فجر که با حضور برخی اصحاب رسانه شهرستان گلپایگان برگزار شد اظهار داشت: مسئولیت کارگروه رسانه و فضای مجازی که یکی از کار گروههای نوزده گانه است برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسمها و برنامه های دهه فجر توسط امام جمعه محترم گلپایگان برعهده اینجانب گذاشته شده است.

یوسفی با اشاره به ملاحظات و برنامه های مد نظر این کارگروه با رویکرد رسانه و فضای مجازی ابراز داشت: تلاش در جهت ایجاد نوآوری و خلاقیت در تدوین و اجرای برنامه ها و فعالیت ها از جمله این موارد می باشد.

وی اهتمام نسبت به طراحی برنامه هایی عمومی و فراگیر و برخورداری از گستره ی وسیع مخاطبین با لحاظ شرایط روز و تناسب برنامه ها با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیرگذاری برنامه ها در ترویج فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای انقلاب را از دیگر برنامه های این کارگروه برشمرد.

مسئول کارگروه رسانه و فضای مجازی برنامه های دهه فجر شهرستان گلپایگان، موثر بودن برنامه ها در تقویت وحدت ملی و مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف به ویژه سلب اعتماد از حاکمیت را از دیگر برنامه های این کارگروه اجرایی خواند و اضافه کرد: تناسب برنامه ها با ویژگی های فرهنگی و قومی مناطق و همچنین متناسب با شرایط زمانی، مکانی و موقعیت اجرا از دیگر برنامه های مد نظر می باشد.

یوسفی تصریح کرد: برخورداری برنامه از قابلیت فراهم سازی زمینه مشارکت مردمی و تقویت ظرفیت های خودجوش اقشار مختلف ، برخورداری برنامه ها از جذابیت و جلوه های هنری از دیگر اهداف این کارگروه می باشد.
وی گفت: توجه به مقوله های امید بخشی و نشاط آفرینی در طراحی و اجرای برنامه ها و غنی سازی محتوایی برنامه ها و رعایت ارجحیت کیفیت بر کمیت از دیگر مواردی است که مد نظر این کارگروه قرار گرفته است.

شایان ذکر است در پایان این جلسه با ارائه برخی پیشنهادات از سوی اصحاب رسانه ده مصوبه جهت طرح در ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر به تایید رسید.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 119562 و در روز دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت ۱۲:۱۶:۵۱
2024 copyright.