چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

آیا بیش از این توقعی هست؟

به گزارش خبرگزاری بیان؛ این روزها اخباری که در صدر نشریات و رسانه های استان اصفهان قرار گرفته و در سطح کشور نیز بازتاب یافته استعفای دسته جمعی نمایندگان استان اصفهان هست که واکنشهای زیادی را در پی داشته و مردمی که از بی اعتنایی دولت نسبت به همه مسائل در رنج هستند دیگر مقوله آب را رگ حیات خود تصور کرده و باحمایت از نمایندگان خود و این اقدام مردمی حداقل این نشانه را دریافتند که نمایندگان آنها با ابراز همدردی کنارشان بوده و از بی اعتنایی دولت بشدت گله مندند و این اقدام حداقل می تواند رفتار صادقانه این نمایندگان را در رو راستی با مردم نمایان کند. بی شک اگر بخواهیم دائم با سلفی گرفتن با این وزیر و آن وزیر و این رئیس آن رئیس مشکلات را عکس درمانی کنیم مشکلات قطعاً حل نخواهد شد .

گلپایگان نیز سالها است با پدید گنگ قدرالسهم حق آبه خود دست وپنجه نرم می کند و این فضا قطعاً فرصت مناسبی بود تا بتوان با هم صدائی این معضل را نیز در شهرستان حل کرد . نماینده محترم شهرستان با انتقاد از عملکرد این نمایندگان این کار را ناپسند خوانده ولی راهکاری ارائه نداده اند بطوریکه در طول مدت مسئولیت خود که چیزی دیگراز آن نمانده هیچ اقدامی که بتواند نشان دهد که طرحی برای برطرف کردن مشکل داشته و یا دارند ارائه نکرده وهمواره نیز در مجلس مدافع وزراء و طرحهای دولت بوده که این نشان میدهد بیش از اینکه ایشان مدافع مردم باشند از دولت حمایت کرده اند به طمع اینکه با این حمایت بتوانند امتیازی کسب کنند و جالبتر اینکه حمایتهای دولتی ایشان نیز نتوانسته بخش کوچکی از مشکلات منطقه را حل کند .

برخی با ذوق زدگی این کار ایشان را با تحلیل های فاقد کارشناسی وصرفاً پوپولیستی انتقام از اصفهان بخاطر کم توجهی به شهرستان قلمداد کرده اند که این قیاس مع الفارق به دلایلی می تواند خسارتهای را به شهرستان وارد کند ازجمله :
? القاء این نکته که شهرستان مشکل آب ندارد.
? نادیده گرفتن شهرستان در مناسبات استانی و استفاده از ظرفیتهای ایجاد شده.
?از دست رفتن زحمات نمایندگان ادوار گذشته در به ثمر رسیدن نتایج پی گیریها.
?شائبه سیاسی کاری نماینده شهر ستان به دلیل اینکه اکثریت نمایندگان استان از طیف اصولگرا هستند.
نتیجه این کار بی شک بیش از آنکه منفعت داشته باشد خسارت به بار خواهد آورد .
محمد ولایتی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 119422 و در روز شنبه 17 آذر 1397 ساعت ۱۵:۱۲:۱۸
2024 copyright.