امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۹/۱۴
کد خبر : 119397
چاپ خبر :
فرماندار گلپایگان:

در تشکیلاتی همچون بسیج و هلال احمر که فعالیتها داوطلبانه است جهش فعالیت چند برابر است.

یارمحمدیان اظهار داشت : تشکیلاتی مانند بسیج وهلال احمر و هر آنچه که به صورت داوطلبانه ،افتخاری و رایگان در آنها کمک می شود مطمئنا جهش فعالیت در آن چندبرابر است.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ حسین یار محمدیان فرماندار گلپایگان در آیین نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان با بیان اینکه شجاع ترین مردم کسی است که برهوای نفس خود غلبه کند گفت : کسانی که در نهادهای غیردولتی مثل هلال احمر هستند به این حدیث عمل کردند .

یارمحمدیان اظهار داشت : تشکیلاتی مانند بسیج وهلال احمر و هر آنچه که به صورت داوطلبانه ،افتخاری و رایگان در آنها کمک می شود مطمئنا جهش فعالیت در آن چندبرابر است.

وی افزود : چون دستگاه های دولتی کارشان را برای رفع تکلیف انجام می دهند، این زحمات بسیار ارزشمند بوده و به جامعه و شهر واستان کمک خواهند کرد .

فرماندار گلپایگان به دو نکته در رابطه با شهرستان اشاره نمود و بیان داشت :اولین نکته مسئله بازنشستگان می باشد و به تمام دستگاه های دولتی تکلیف می کنیم اگر بازنشسته ای در مجموعه اداری هست حتما باید طبق قانون پست و مسئولیت را تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد : از روزی که در شهرستان آمدم و در ۶ ماه گذشته حدود۱۵ مدیر شهرستان عوض شده است و حتی یک مدیر قبل از ۱۳۵۰ نپذیرفتیم .

یارمحمدیان تصریح کرد : اگر شکاف نسلی در جمهوری اسلامی به وجود آید، آفتی است و به کشور آسیب می زند.

وی با بیان اینکه ما در حد قدرتمان در شهرستان این قانون را اجرا می کنیم اذعان داشت : باید نیروهای جوان و پرانرژی مسئولیت را در دست بگیرند .

فرماندار گلپایگان با عنوان اینکه چرا ما در طول بعد از انقلاب خانم ها را باور نکردیم و کمتر به آنها مسئولیت دادیم تصریح کرد: در این شهرستان هم متاسفانه مدیر خانم نداریم و در فرصت مناسب حتما این کار را انجام خواهیم داد .

یار محمدیان در خاتمه در خصوص دستگاه هایی که با سیاست های دولت همسویی ندارند گفت: در رابطه با همین مسئله هلال احمر دستگاه هایی که برای هلال احمر مشکلاتی ایجاد کردند تا دو هفته دیگر آسیب می بینند و دو هفته آینده اثر آن را خواهید دید.
خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات