امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۹/۱۴
کد خبر : 119394
چاپ خبر :
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان:

انسانهایی که داوطلبانه فعالیت می کنند تفکر بالایی دارند.

کریمیان گفت: جهاد گرانی که در سخت ترین لحظات پر حادثه ترین لحظات را فقط برای یک تفکرسپری می کنند ؛انسانهایی که داوطلبانه فعالیت می کنند فراتر از انسانهای دیگرند، از لحاظ فکری از ادم های دیگر بالاترند چون در دنیای کنونی کم پیدا می شود که بدون هیچ چشمداشتی سلامتی ، جوانی و جانشان را برای دیگران به خطر بیندازند.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ حمیدرضا کریمیان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان در آیین نکوداشت و تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان که در سالن اجتماعات کتابخانه آیت اله محمدی برگزار شد ؛ با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با فعالیت داوطلبان عجین شده اظهار داشت: تنها نهاد داوطلب محور صرف هلال احمر است که تقریبا فعالیت های داوطلبانه اش به قدمت تاسیس آن یعنی حدود یک قرن قبل بر می گردد .

وی با بیان اینکه داوطلبان، بدون هیچ مزد و منتی حدود یک قرن فعالیت داوطلبانه انجام داده اند اذعان داشت : این افراد کسانی هستند که بهترین لحظه های زندگی خود را برای شاد کردن افراد دیگر فدا می کنند، برای اینکه لحظه ای یک نیازمند خوشحال شود.

وی خاطر نشان کرد : افرادی در بین ما هستند بدون اینکه نامی از آنها برده شود لحظه لحظه زندگی و جوانی و عمر خود را برای سلامتی و احیای جان انسان ها فدا کردند.

رییس جمعیت هلال احمرشهرستان گلپایگان با عنوان اینکه داوطلبان هلال احمر در سخت ترین لحظات، پر حادثه ترین لحظات را سپری می کنند تصریح کرد: انسان هایی که داوطلبانه فعالیت می کنند از نظر فکری فراتر از دیگرانند .

وی گفت : نهادهلال احمر یک نهاد مردم نهاد است و بودجه دولتی آنچنانی ندارد و همه فعالیت های آن از طریق خیرین و داوطلبان انجام می شود .

کریمیان با عنوان اینکه ۱۴ آذر سالروز تجلیل از خدمات داوطلبان است بیان داشت : تجلیل از انسان هایی که خوشی هایشان را برای شاد کردن بقیه می گذارند همان هایی که بجای حرف زدن، عمل ها سر لوحه شان است و بجای حرف های قشنگ عمل های قشنگ دارند ، آنهایی که برای نجات جان انسان ها در هر نقطه جغرافیایی بدون هیچ چشمداشتی و فارغ از مرز بندی های سیاسی،اجتماعی ، جغرافیایی حرکت می کنند و نسبت به بهبود اوضاع افراد جامعه تلاش می کنند.

کریمیان خاطر نشان کرد: ،جهاد گرانی که سرما وگرمای جاده ها را به جان خودشان می گیرند و در سخت ترین لحظات پر حادثه ترین لحظات را سپری می کنند فقط برای یک تفکر ، انسانهایی که داوطلبانه فعالیت می کنند فراتر از انسانهای دیگرند، از لحاظ فکری از ادم های دیگر بالاترند چون در دنیای کنونی کم پیدا می شود که بدون هیچ چشمداشتی سلامتی ، جوانی و جانشان را برای دیگران به خطر بیندازند.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات