چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

با تفکر بسیجی و روحیه جهادی و تکیه بر توان داخلی می توان از داشته های خود دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در همایش تجلیل از دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی که صبح امروز در سالن همایش دانشگاه پیام نور برگزار گردید ؛ بابیان اینکه انقلاب اسلامی ما در عرصه بین الملل یک فرهنگ و تفکری را بنا نهاده و گسترش داده که نسبت به انقلاب های دیگر تفاوت بسیار زیادی دارد ابراز داشت : اینکه ملتی با دست خالی به پیروزی می رسد و هشت سال با تمام توان در برابر استکبار جهانی قرار می گیرد و در طول ۴۰سال اخیر در عرصه های مختلف با انواع توطئه ها و
جنگ احزابی که علیه انقلاب ما ایجاد شده، با تکیه بر توان خود ، استوار و پابرجا بر اصول اساسی خود پافشاری می کند و اجازه نمیدهد دشمن علیه این کشور به توطئه ها ادامه دهند و به نتیجه برسند بی سابقه بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تاکید کرد : با تفکر بسیجی ، روحیه جهادی و روحیه انقلابی است که هر ملتی با تکیه بر توان خود می تواند از داشته های خود دفاع کند.

وی گفت: نمونه بارز این تفکر را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم این یک واقعیت عینی و تفکر و روحیه بسیجی و فرهنگ ناب اسلامی است ، دشمن از این تفکر می ترسد و دارد توطئه می کند.

وی افزود : نمونه عینی و بارز را در اقدامات محرومیت زدایی و کمک به مردم مستضعف و مظلوم جامعه مشاهده می کنیم.

سرهنگ فروزاد عنوان کرد : یکی از منظومه های فکری بسیجی که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند ، این است که اقدامات بسیج زودگذر نیست که از بین برود ، تفکری هست که احساس مسئولیت نسبت به خود فرد ،خانواده فرد، محله ، جامعه و کشور و کل دنیا است.

وی تصریح کرد: این تفکر و احساس مسئولیت است که باعث می شود جوان ما در عرصه هایی تحت عنوان اردوهای جهادی شرکت کند.

وی گفت : این فرهنگ ناب ماست که در دانشجویان تبلور پیدا کرده است و باید با تمام توان خود از ظرفیت های موجود کشور و محله استفاده کرده و خدمتی را صادقانه و خالصانه و با تمام توان انجام می دهد.

وی یاداور شد : اداراتی مانند کمیته امداد ، دهیاری ها و شهرداری ها ، شبکه بهداشت، بسیج جامعه پزشکی و بسیجیان خدمتی ماندگار برای قشر محروم ایجاد کردند.

سرهنگ فروزاد بیان داشت : امیدواریم فرهنگ گروه ها و اردوهای جهادی بیش از پیش نهادینه شود و از ظرفیت جوانان استفاده کنیم.

وی یادآور شد : ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان با کمک بسیج دانشجویی در اردوهای جهادی تلاش کردند و خالصانه و بدون هیچ غل و غشی کارهایی انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان اذعان داشت : جهادگران بسیجی ما با هماهنگی که بین ادارات انجام شد فعالیت هایی داخل و خارج از شهرستان انجام دادند و در قالب ۶ گروه جهادی در منطقه پشتکوه فریدونشهر حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: دو گروه جهادی عمرانی و محرومیت زدایی، ۳گروه بهداشتی،فرهنگی، آموزشی ، یک گروه بسیج جامعه پزشکی کارهایی در حد وسع و توان خود انجام داده و حتی ایام عید به کمک زلزله زدگان کرمانشاه رفتند.

وی در خاتمه اظهار داشت : با توجه به بیانات مقام معظم رهبری راه حل مشکلات کشور ما داخلی است ، دل بستن به بیرون و برجام ها شاید در قالب خودش خوب باشد اما راه حل اصلی در داخل کشورماست، باید روحیه و ظرفیت را در قالب گروه های بسیجی و فعالیت های مختلف جهادی نهادینه کنیم ، هر کدام در هر سنگری باید به وظایف خود عمل کنیم و مدیون خون شهدا نباشیم و سرباز ولایت فقیه باشیم

خبرنگار بیان: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 119364 و در روز سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت ۱۲:۳۲:۴۳
2024 copyright.