چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

تفکر بسیجی و نگاه به ظرفیتهای داخلی راه برون رفت از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سرهنگ محمود فروزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در نشست بصیرتی و جشن هفته وحدت که صبح امروز در پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان با حضور فرماندهان رده های مقاومت بسیج اداری و کارگری برگزار گردید اظهار داشت : یکی از مولفه هایی که دشمن بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی خیلی روی آن سرمایه گذاری می کند ایجاد تفرقه بین اقشار مختلف مردم و قومیت هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان ابراز داشت : نوع فعالیتهایی که تحت عنوان شیعه انگلیسی و اهل تسنن آمریکایی انجام می شود همه نشان دهنده این است که این تفرقه یک کلید واژه است که دشمن به آن دلبسته است و بالطبع در کنار آن بحث وحدت و حفظ انسجام از جمله اولویت های اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ماست.

وی با اشاره به تقارن هفته وحدت باهفته بسیج اذعان داشت : ویژگی عمده ای که بسیج در ۴۰سال اخیر به ویژه در سال۱۳۹۷ داشته است ، صحنه تقابل نظام سلطه با نظام اسلامی ما بوده و شفاف شده است که یکی از دشمنان نظام مقدس ما وهابیت و رژیم عربستان و تعدادی از کشورهای حاشیه عربستان است.

وی با اشاره به اتفاقات مختلف در کشور بخصوص فتنه ۷۸ و ۸۸ گفت : این فتنه ها برای کشور ما خیلی هزینه داشت، اما به شفاف شدن فضای جامعه و شناختن فتنه گرانی مثل میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی کمک کرده، چه بسا در مراحل عادی، سیرمراحل جامعه چیزی را نشان نمی داد و به مسئولیت هایی در کشور می رسیدند.

سرهنگ فروزاد ادامه داد : اکنون در چهلمین سال انقلاب اسلامی رویکرد و تقابلی که دشمن علیه کشور ما گرفته ایجاد تفرقه است.

وی با بیان اینکه روی کار آمدن شخصی مانند ترامپ ، چهره واقعی آمریکا را نشان می دهد ابراز داشت: بسیج انقلابی ترین نهاد نظام جمهوری اسلامی ، جهت دفاع از انقلاب و برگ برنده نظام جمهوری اسلامی است.

سرهنگ فروزاد با عنوان اینکه شعار محوری امسال هفته بسیج، بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت ،وحدت و خدمت است گفت: در محاسبات عادی نمی گنجد که ملت وکشوری در آوان جوانی بدون هیچ پشتوانه و آموزش نظامی، ۸ سال دفاع کند ، شهدایی که بدون چهره نظامی تنها از سرانگیزه الهی، اخلاص،وجدان کاری و اعتقاد به اینکه نسبت به سرنوشت جامعه، خانواده و ناموس کشور ورود کرده و ۸ سال مقاومت می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان بیان کرد: انقلاب ما تفکری در صحنه سیاسی بین الملل ایجاد کرد که با انقلاب های مستقلی که به کرات در طول تاریخ بشریت در کشورهای مختلف ایجاد شده متفاوت است و اگر می بینید نظام سلطه با تمام توان علیه کشور ما ورود می کند بخاطر همین فرهنگ و روحیه است.

سرهنگ فروزاد یادآورشد : در قاموس فکری نظام بین الملل نمی گنجد که ملتی پیدا شود که در آن نوجوانی۱۳ ساله ، پیر مرد، زنان و مردان جانانه از کشور خود دفاع کنند.

وی گفت: این فرهنگ برای نظام سلطه سهم مهلکی است و به همین دلیل می بینیم که از هر طریق جنگ احزاب را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه افتخار بسیج ایثار وشهادت است گفت: شهادت کلید واژه ای است که برای کشورهای دیگر شدنی نیست،والهامی که از ایثار و شهادت می گیریم فراتر از محاسبات مادی است، اعتقادی که کشورهای غربی نمی توانند تجزیه و تحلیل کنند

فروزاد تاکید کرد: باید تفکر بسیجی را در صحنه عمل نشان دهیم ، ویژگی بسیجی و چیزی که اکنون کشور ما به آن نیاز دارد ومقام معظم رهبری تاکید می کنند ،بصیرت است

وی تصریح کرد: اینکه ما دچار فتنه شدیم بخاطر بی بصیرتی خواص و عوام جامعه است،دشمن روی وحدت دست گذاشته و فضای حقیقی ومجازی جامعه این آمادگی را دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان افزود: اگر برای جوانان و نوجوانان ما اقدامات اثرگذار شهدا وامثال شهید فهمیده وشهید حججی بازگو نشود برای انها افسانه ای بیش نیست.

وی افزود: نمونه آن شهید فهمیده است که بی بی سی بعد از سی سال گفت افسانه ای بیش نیست.

وی اظهار داشت: امروز دشمن روی اقتصاد و تحریم ها دست می گذارد و می خواهد میوه اش را در بحث روانی مردم بچیند که مردم بگویند این انقلاب و نظام و روحانیت و نیروهای انقلابی نمی توانند کشور را مدیریت کنند

فروزاد بیان کرد: امروز فلان مدیر را می بینیم که هنوز پشت میز مدیریت نشسته بخاطر داشتن تفکر لیبرالی می گوید مدیر از فلان کشور وارد کنیم مگر در مملکت قحط الرجال است.

وی با اشاره به شکل گیری هسته اولیه ساخت موشک در کشور توسط شهیدتهرانی مقدم گفت : این نشان می دهد نیروی جوان ما ذهن خلاقی دارد و در همه عرصه ها به همین گونه خواهد بود.

سرهنگ فروزاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مشکلات داخلی کشور ما به ویژه مشکلات اقتصادی راه حل درونی دارد .

وی با طرح این موضوع که کشوری که می تواند در صنایع موشکی موفق است آیا نمی تواند پراید بسازد؟ تصریح کرد: اینها ناشی از تفکر و دیدگاهی است که آیا ما باید نگاهمان را به داخل داشته باشیم یا به بیرون از کشور.

وی با اشاره به اهمیت بسیج کارگری وکارمندی،و صنعتی اذعان داشت :از این جهت در شهرستان گلپایگان ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد و اقدامات وبرنامه های بسیار خوبی انجام شده است.

سرهنگ فروزاد راه حل برون رفت از مشکلات کشور را اعتماد به جوانان دانست .

وی استکبارستیزی را از شعارهای اصلی انقلاب و بسیج دانست و گفت : نیروهای انقلابی ما هر جا ظلم وستم باشد چه در میانمار،چه سوریه و لبنان و یمن و بحرین ورود می کنندو هر کدام در حد توان وظرفیت خود روحیه بسیجی را در صحنه عمل نشان می دهند

وی در خاتمه خاطر نشان کرد : اگر مشکلات کشور ما تا کنون حل شده به دلیل اعتقاداتمان و نیز اتحاد و همدلی ما بوده است نه تکیه به کشورهای غربی

خبرنگار بیان: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 119338 و در روز شنبه 3 آذر 1397 ساعت ۱۴:۰۵:۱۳
2024 copyright.