امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۹/۰۱
کد خبر : 119301
چاپ خبر :
در نشست خبر ي فرمانده سپاه با اصحاب رسانه مطرح شد

اجرای بیش از 150برنامه در هفته بسیج گلپایگان

فرمانده سپاه گلپایگان در نشست خبري با اصحاب رسانه ،شجاعت، شهامت، حضور در صحنه، بصیرت ،به روز بودن و عمل به هنگام و آمادگی جهت خدمت رسانی به آحاد مردم به ویژه قشر محروم جامعه را از ویژگی های خاص بسیجیان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری بیان،سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج گلپایگان در نشست خبری با اصحاب رسانه ، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول و هفته وحدت وتقارن با هفته بسیج اذعان داشت:

خدا را شاکریم در کشوری زندگی می کنیم که جای جای آن عطرآگین از حضور شهیدانی است که تاریخ ما را با نثار خون خویش برای سربلندی ایران عزیزمان رقم زدند.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم اظهار داشت : از ویژگی های مهم انقلاب، استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم در هر شرایطی است و این افتخار نصیب بسیج مستضعفین است.

وی افزود : شاخصه استکبار ستیزی از جمله شاخصه های بسیار مهم تفکر بسیجی است که در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی، این تفکر و فرهنگ بسیجی جایگاه و اثرگذاری خود را در عرصه های مختلف  انقلاب نشان داده است.

سرهنگ فروزاد ابراز داشت : با توجه به اینکه بسیج در راستای دفاع از انقلاب و حفظ و حراست از ارزش های انقلاب تشکیل شده، بالطبع داشتن بصیرت بالا و استکبار ستیزی از جمله ویژگی های بسیار مهم فرهنگ ناب بسیجی است.

 وی با بیان اینکه در دوره های مختلفی که انقلاب ما با مشکلاتی مواجه شده است این تفکر وفرهنگ و روحیه بسیجی است که به کمک انقلاب و نظام آمده یادآور شد :

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج از نقاط برجسته تصویر واقعی از کشورعزیزمان ایران اسلامی است ، بسیج گسترده در همه عرصه های زندگی است ، آنوقتی که نوبت سازندگی است ، آن وقتی که نوبت مددرسانی و خدمت رسانی و آن وقتی که نوبت تحقیقات دقیق وحساس است ، آن زمانی که نوبت مباحث امنیتی و دفاعی است نیروهای بسیجیان در صف اولند .

وی ادامه داد : این افتخار نصیب بسیج شده که به عنوان بازوی انقلاب و بازوی رهبری در جهت پیشبرد انقلاب اسلامی گام بر می دارد و اثرگذاری بسیج در طول۴۰سال انقلاب دلیل تقابل دشمنان با بسیج است

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان از ویژگی های خاص بسیجیان شجاعت، شهامت، حضور در صحنه، بصیرت ،به روز بودن و عمل به هنگام و آمادگی جهت خدمت رسانی به آحاد مردم به ویژه قشرمستضعف و محرومان جامعه را برشمرد.

سرهنگ فروزاد با اشاره به تقارن هفته بسیج و هفته وحدت تصریح کرد: باید از این فرصت و ظرفیت جهت تقویت هر چه بیشتر وحدت استفاده نماییم.

وی با عنوان اینکه شعار امسال هفته بسیج، بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت،وحدت و خدمت است در پایان خاطر نشان کرد :

هدف، نشان دادن تفکر و فرهنگ بسیجی و تقویت این تفکر در آحاد مختلف جامعه ، بیان دستاوردهای ۴۰ سال بسیج علیرغم توطئه ها و تصویرسازی های غیرواقعی دشمنان ، تبیین عرصه های مختلف فعالیت بسیج ، تبیین کارآمدی بسیج و حضور جوانان انقلابی، تشریح نقش وحدت آفرین بسیج در طول۴۰ سال اخیر ، تقویت روحیه نشاط،خدمت رسانی و مطالبه گری بسیجیان است.

وی در پایان از اجرای بیش از 150 برنامه در طول هفته بسیج  در گلپایگان خبر داد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات