چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

بسیج از آثار دوراندیشی امام راحل است

به گزارش خبرگزاری بیان؛ پاسداران،اقشار مختلف بسیجیان و پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان به مناسبت هفته بسیج با  خطیب جمعه گلپایگان ،حجت الاسلام کرامتی دیدار کردند. خطیب جمعه گلپایگان  در این دیدار با عنوان اینکه مجموعه بسیج بی نیاز از تعریف و تمجید  هستند اظهار داشت : بسیج مجموعه ای پرخیر و برکت با آثار تاثیرگذار و الهام بخش و جزء افتخارات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیج از تدابیر حضرت امام  راحل محسوب می شود ابراز داشت : حضرت امام خمینی(ره) با نگاه آینده نگری و تیزبینی، برنامه ها را تنظیم می کردند ، بسیج از آثار دوراندیشی امام است، امام در خشت خام می دیدند آنچه را دیگران درآینه صاف نمی دیدند و امروز ما باید آنرا صیانت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین کرامتی ابراز داشت : بسیج شجره طیبه و بسیار مبارک و فرخنده با آثار  بسیار ارزشمند در حوزه های مختلف است ،زمان جنگ با هشت سال دفاع با ایثارگری و بعد از آن در عرصه های مختلف سیاسی ،اقتصادی ، اجتماعی ،فرهنگی ،پزشکی و در راستای پیشرفت کشور فعالیت می کند.

خطیب جمعه گلپایگان تصریح کرد : بسیج کارنامه بسیار پرافتخاری دارد ، پایگاهی ارزشمند برای نظام محسوب می شود و ما باید از این ظرفیت ارزشمند که مقام معظم رهبری نیز بر پیشرفت آن در عرصه های مختلف تاکید دارند صیانت و حراست کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان با عنوان اینکه امروز آثار بسیج بسیار مشهود است گفت : حشدالشعبی که در کشورهای مختلف ظهور کرد  همه الهام گرفته از بسیج  در نظام ایران اسلامی ماست.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد : دقیقا همین مقابله ای که آمریکایی ها نسبت به بسیج داشتند ، نسبت به حشدالشعبی هم دارند.

وی ادامه داد : دشمنان می دانند اگر ظرفیت های مومن و مردمی و پای کار در هر جا ورود پیدا کنند ، می توانند آثار بسیار خوبی برجای گذارند .

حجت الاسلام و المسلمین کرامتی در پایان یادآور شد: امروز شرایط کشور شرایط خاصی است ، باید با روحیه ای که رزمندگان داشتند حرکت کنیم تا بتوانیم دین خود را نسبت به شهدا ایفا کنیم.

در ابتدای این دیدار مسئول بسیج مداحان شهرستان اشعاری را در وصف بسیج قرائت کرد همچنین فرمانده ناحیه سرهنگ محمود فروزاد قسمتی از مآموریتهای اجرایی بسیج در سال 97  را برای حاضرین برشمرد.

در پایان این مراسم چفیه به عنوان نماد بسیج و هدیه ای معنوی از طرف فرمانده ناحیه به امام جمعه گلپایگان اهدا شد

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 119305 و در روز پنجشنبه 1 آذر 1397 ساعت ۱۳:۱۵:۲۲
2024 copyright.