امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۸/۲۸
کد خبر : 119387
چاپ خبر :
حجت الاسلام شیخعلی امام جمعه موقت گلپایگان:

برای بعضی از مسئولین بجای مراسم تکریم و معارفه باید مراسم توبیخ و معارفه برگزار کرد

حجت الاسلام شیخعلی ابراز داشت : برای بعضی از مسئولین بجای مراسم تکریم و معارفه باید مراسم توبیخ و معارفه برگزار کرد

به گزارش خبرگزاری بیان؛ حجت الاسلام «مصطفی شیخعلی» با بیان اینکه قدرت مادی و معنوی پوشالی دشمنان اسلام رو به افول است، گفت: موشک های مقاومت، گنبد آهنین اسرائیل را مثل تار عنکبوت سوراخ کرد و آن را به سخره گرفت و مردم باید حلاوت این حماسه های جبهه حق را در اقتصاد احساس کنند.

امام جمعه موقت گلپایگان لازمه چشیدن این حلاوت را برخورد با مفاسد اقتصادی در هر اندازه ای بیان و عنوان کرد: توقع مردم این است که با مدیران و مسئولان خاطی برخورد شود و نه اینکه آقایی که در راس یک مجموعه قرار دارد و منابع انسانی را به تاراج برده است، از جیب مردم کادو هم بگیرد و برود تا در مجموعه ای دیگر خراب کاری کند!

وی با بیان اینکه مردم به خدمت گذاران احترام می گذارند، تاکید کرد: برای بعضی مسئولین به جای مراسم تکریم و معارفه باید مراسم توبیخ و معارفه برگزار کرد، چرا مردم باید هزینه سو تدبیرها را بپردازند.

حجت الاسلام شیخعلی با بیان اینکه سزاوار این کشور نیست که مدیر بی عرضه مسئولیت داشته باشد، تبیین کرد: تفکر بسیجی توانایی و قدرت برطرف کردن نواقص و مشکلات را دارد و باید به نخبگان و جوانان و تفکر بسیجی اعتماد کنید.

وی با تشکر از قوه قضائیه برای اعدام اخلال گران سکه و ارز بیان کرد: اجرای حکم الهی رحمت برای جامعه است و در این قضیه باید مقصر اصلی یعنی کسانی که ارز یا سکه را با تدبیری خود عرضه کردند نیز دیده شوند و مورد سوال و محاکمه قرار گیرند و این یک انتظار مردمی است.

امام جمعه موقت گلپایگان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مبدع وحدت در عصر کنونی بود، اظهار کرد: دشمنان وحدت امروز سران استکبار یعنی آمریکا و انگلیس و صهیونیسم است زیرا آمریکا یک خانواده رابر یک کشور تحمیل می کند و از طرف دیگر شیعه انگلیسی از همان آبشخور تامین می شود و هر کسی که در این مسیر به این دو کمک کند در جبهه استکبار است و امروز رمز تقویت اسلام، تقویت وحدت جهان اسلام است.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات