امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۸/۲۰
کد خبر : 119296
چاپ خبر :
صبح امروز صورت گرفت:

اعزام ۸۴ دانش آموز دبیرستانی دختر گلپایگانی به مناطق جنگی جنوب کشور

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان گلپایگان اظهار داشت : امروز ۸۴ دانش آموز از چهار دبیرستان دخترانه با دو دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی جنوب اعزام می شوند .

به گزارش خبرگزاری بیان سروان علی اصغر اسماعیلی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان گلپایگان در حاشیه مراسم اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور که صبح امروز از محل گلزار شهدای گلپایگان برگزار گردید در مصاحبه با خبرنگار بیان ؛ اظهار داشت : امروز ۸۴ دانش آموز از چهار دبیرستان دخترانه با دو دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی جنوب اعزام می شوند .

وی تصریح کرد : این اعزام توسط حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده و شهیده خوشنویسان صورت می گیرد.

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان گلپایگان با عنوان اینکه
این اردو سه الی چهار روز به طول خواهد انجامید اذعان داشت :دانش آموزان در این اردو از مناطق جنگی جنوب همچون خرمشهر ، آبادان ، الوند ، طلاییه ،اهواز و یادمان شهدای اهواز بازدید خواهند کرد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از جمالی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خاطر نشان کرد: مجری این برنامه، اداره آموزش و پرورش شهرستان است و هماهنگ کننده کلیه امور با بسیج خواهران و هماهنگی های اتوبوس ها و بیمه های غرامت با سپاه می باشد .

در ادامه منصوره زارع فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهیده خوشنویسان اظهار داشت : این دو دستگاه اتوبوس به همراه یک سرپرست آقا و دو همراه خانم و دو روحانی در این اردو اعزام خواهند شد .
زارع عنوان کرد : این برنامه از طرف سازمان بسیج دانش آموزی و با همکاری اداره آموزش و پرورش بوده است

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهیده خوشنویسان ابراز داشت : حرکت دانش آموزان از حسینیه گلزار شهدا به سمت مناطق جنوب آغاز می شود.

وی گفت : تعداد مدارسی که در این برنامه شرکت کردند 4 مدرسه الزهرا،شهدای پتروشیمی ،بانوقائدی و شهید سجادی هستند .

زارع در پایان یادآور شد :این اعزام از طرف حوزه دانش آموزی شهیده خوشنویسان با همکاری اداره آموزش و پرورش و بعنوان اولین اعزام بوده و پس از آن اعزام برادران در آذر ماه خواهد بود.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات